|
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har haft mina bilder där själv nämligen... och sen hade alla mina polare röstat en 10:a...och alla jag kände...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt över det då? Det var jag inte...så jag sket i det där...hehe |
Jag hade gett dig en 10 du skulle varit stolt över
___________________
Ohm Nama Shivaya
|