שני מיקסים בכלל לא רעים
OK אז טוב אני מצטער שלא הייתי פה ימבה זמן (לא שמישהו זוכר אותי)
אבל בכל מקרה אני אשתדל להיות פה הרבה יותר , בכל מקרה
רציתי רק שתשמעו שני מיקסים אחד אני עשיתי תגידו מה אתם חושבים (לא רק טרנסים) אבל נחמד בכל זאת תוכלו להוריד אותו מ :
ftp://68.46.219.96/792960/%20%20%20%20%20/bydg/mymix/
והשני של PHAT TRANCE שאתם בוודאי מכירים החדש שלו בכלל לא רע
http://come.to/phattrance
בכיית תנו פידבק על שלי , גם אם הוא רע כמובן :@ )
בי בנתיים 
___________________
http://who.issexy.tv/djentlman.jpg
i'll keep this signature ti'll i wont feel any pain And Y? well I'M KICKING MYSELF CAUSE I KNOW THIS PLACE A LOT OF TIME AND NEVER ENTERED THE FORUMS OR DA CHAT!"
*sig edited - image exceeds width, height, and KB restrictions - please read signature guidelines*
Last edited by DJentlman on Aug-12-2002 at 12:39
|