wat een fuckin massief feest...beste feest ooit...
thats all i have to say
RRRRRRRRRRINSE OUT
Nov-13-2001 11:30
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Ik ben er niet geweest, maar heb al van meer mensen gehoord dat het een super vet feest was!
Nov-13-2001 13:13
Gloomy
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
I Love Techno heeft weeral es bewezen het grootste techno feest van Europa te zijn. Mensen, maar liefst 5 uur zonder 1 pilletje geslikt te hebben, heb ik daar staan flippen !!!! Dave Clarke: heaven on earth. Richie Hawtin: hoe muziek als drugs werkt...En onze Belgische Dj T-Quest heeft gewoon een bijna lege zaal weer kunnen doen vollopen. Verder effe een techno remix universal nation van Push (Live) meegepikt en die Mistress Barbara kon er ook wel wat van. kzou zeggen, met heel TranceAddict erheen volgend jaar, maar er was nu al teveel volk, zeker als je om zes uur je jasje wou. Dan zat je pas om 8:00 u op de bus . Gelukkig ben ik van Gent zelf, dus om 8:15 was ik al thuis (integenstelling tot een bus met hollanders die ik bijna was binnengestapt....zou pas mooi geweest zijn *ahum*). Echt, ik zie nu al uit naar volgend jaar.
Greeeetz,
Gloomy
Nov-16-2001 19:35
DJ MainFrame
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
zeker en vast, dit jaar er weer heen hoor, of er moeten al serieuze ongelukken gebeuren :-))
je hebt er de beste techno line up die je maar kan denken en er heerst een ongelooflijke party vibe
afwachten wat de line up dit jaar geeft maar hij gaat zeker weer rocken
Aug-19-2002 14:34
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by DJ MainFrame
zeker en vast, dit jaar er weer heen hoor, of er moeten al serieuze ongelukken gebeuren :-))
je hebt er de beste techno line up die je maar kan denken en er heerst een ongelooflijke party vibe
afwachten wat de line up dit jaar geeft maar hij gaat zeker weer rocken
Blijf in Den Haag 09.11, aangezien Tiesto (3uur), Paul van Dijk (3uur) en Sander Kleinenberg in Den Haag zijn.
Aug-19-2002 14:38
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
hmm ik gaat voor,
sander kleinenberg, stef en paul van dyk in de statenhallen in denh aag,
tiesto kan me een worst wezen dan ben ik wel in de smirnoff experience roommmmmmmmmm
hahaaaaaaaaaaaa
Aug-19-2002 14:38
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Ik denk dat ik toch wel naar ILT ga als ik moet kiezen. Lijkt mij opzich een mooi feest om heen te gaan.
Aug-19-2002 15:06
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Hehe lol, ik d8 dat ik ILT deze zomer gemist had (staat bij de eerste post.)...mijn hart sloeg een paar slagen over, ik heb nl mijn agenda niet helemaal op orde. Ik ben zeker (en vast)van plan om te gaan lijkt me zeer geschikt feessie