Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [2011.09.09] TRANCE.MISSION - tytanium edition with Sean Tyas
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Silverstar1980
tranceaddict

Registered: Jan 2005
Arrow [2011.09.09] TRANCE.MISSION - tytanium edition with Sean Tyas

TRANCE.MISSION - TYTANIUM EDITION

friday 09th of September 2011

DJs:
SEAN TYAS (USA / CH)
Cyre (Nature One/proTON)
LXD (Technoclub)
Bluefire (Technoclub)
2Dudes (Trance.Mission Residents)

Style:
Benelux Trance, Progressive Trance, Uplifting Trance

Heckenwiesen 14
71634 Ludwigsburg/GERMANY
http://bit.ly/dbXwyh

Time:
22 o´clock

Entry:
pre-sale: 8,-
at the doors: 10,-

WWW:
www.trance-mission.info
www.musical-madness.de

FACEBOOK:
http://www.facebook.com/group.php?gid=195125026884

Old Post Jul-18-2011 19:22  Germany
Click Here to See the Profile for Silverstar1980 Click here to Send Silverstar1980 a Private Message Visit Silverstar1980's homepage! Add Silverstar1980 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

y'a des gens qui y vont ou que ça intéresse au point de garder un thread ?

Old Post Jul-19-2011 08:29  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

un mois plus tard et je pense que j'aurai essayé d'y aller mais là, c'est bien trop proche de la rentrée et des journées bien -trop- chargées que cela va être !

En tout cas thumbs up pour le rapport qualité prix de la soirée

Old Post Jul-19-2011 09:41  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

A voir mais a part Tyas le line up me motive guere

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jul-19-2011 09:52  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

ils enverront ptetre plus que Tyas ... perso son set m'a vraiment décu lors de la lumi beach, j'ai trouvé ça chiant et mou au possible, le set de son compère PAtterson de la veille était mille fois dans mon souvenir !!!! Dommage qu'il ait refusé le broadcast comme d'hab mais bon. Je préfère pas de bcast et un set de malade .... ouai, vraiment décue du tyas :'( :'(

Old Post Jul-19-2011 10:05  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
ils enverront ptetre plus que Tyas ... perso son set m'a vraiment décu lors de la lumi beach, j'ai trouvé ça chiant et mou au possible, le set de son compère PAtterson de la veille était mille fois dans mon souvenir !!!! Dommage qu'il ait refusé le broadcast comme d'hab mais bon. Je préfère pas de bcast et un set de malade .... ouai, vraiment décue du tyas :'( :'(

Moi les 2 m'ont autant déçus l'un que l'autre limite j'avais l'impression d'entendre un set de l'année dernière !

Sinon les autres djs du line-up là c'est des locaux forcément, Cyre c'est le pote à Bibi qui joue aussi à la NO (dans le floor tunnel trance ) il envoie bien lui

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jul-19-2011 10:16  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

après kai tracid / du monde, même pour lui c'était pas évident...

j'ai quand même préféré sa prestation à celle de patterson la veille

Old Post Jul-19-2011 10:17  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

moi je devrais y aller et gogo ptet aussi mais ça fait que 2 lol.

2dudes c'est christian et un autre pote qui viennent de former un duo dj, pas encore entendu.

cyre c'est effectivement celui qui joue à la nature one, LXD résident technoclub avec qui j'étais à Ibiza et Bluefire ça ne me dit rien.

Old Post Jul-19-2011 11:17  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Silverstar1980
tranceaddict

Old Post Aug-01-2011 09:38  Germany
Click Here to See the Profile for Silverstar1980 Click here to Send Silverstar1980 a Private Message Visit Silverstar1980's homepage! Add Silverstar1980 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

bon j'y serais certainement vu que ça fait un moment que j'ai pas été en Allemagne , je pense me faire un petit weekend début septembre pour revoir du monde donc j'vais gérer celui-ci

faites signe les gens de l'est (enfin pas trop à l'est hein )

Old Post Aug-09-2011 16:29  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Kartman
A voir mais a part Tyas le line up me motive guere

c'est justement l'occasion de découvrir des nouveaux talents ^^

Old Post Aug-10-2011 06:10  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by birante
faites signe les gens de l'est (enfin pas trop à l'est hein )

Oui quoi ? Ca veut dire quoi le "pas trop à l'est" ?

Ce que je sais, c'est qu'à cette date je serai SDF, en attente d'un appart du boulot, donc aucune idée de ce que je pourrai faire ce soir-là.

Old Post Aug-10-2011 08:55 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [2011.09.09] TRANCE.MISSION - tytanium edition with Sean Tyas
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBreaks ID Track! [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Energy - Excelsis (original mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:35.

Forum Rules: