Wat gaat iedereen doen met Oud & Nieuw? Ik twijfel nog. Ja ik ben er nu al mee bezig omdat ik de 30ste naar China ga, en pas net voor oud& nieuw terug ben (17 dec). Wil niet dat alles dan uitverkocht is...
Dus wat wordt het:
Qontact... met een denk ik redelijk standaard line up maar met veel bekende TA-ers waarschijnlijk...
Awakenings...vette techno beats in een vette fabriekshal....
..of...???
Tell me please..
Greetz,
SnuggLe
Oct-10-2002 20:21
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
is er een Awakenings op oud en nieuw dan? ik ga naar Qontact, heb ik met Theesaus afgesproken whehe
Oct-10-2002 20:25
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Ik gaat zeker nog een keer naar Qontact, dit jaar Koninginnedag was echt erg bruut! Dus is kijken oft nog beter kan.
Oct-10-2002 20:25
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
zuipen in de kroeg, zo breng ik mijn nieuwjaar waarschijlijk door
denk dak weer met een hoop vrienden een feest(je) ga geven vorig jaar ook gedaan en het was egt super cool goeie muziek heel gezellig (op een paar klotehommels na) dusja dit jaar weer denk ik
Oct-10-2002 20:33
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Qontact!!!
Qontact!!! Vette trance in de Heineken Music Hall, wat wil je nog meer???!?!?!
Oct-10-2002 21:00
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
heb totaal geen zin in de locale kroeg hangen dus heb wel zin in qontact. Alleen me vrienden willen denk in de locale kroeg hangen.
als ik het zo hoor gaan er veel TAers, dus als me vrienden neit willen dan maar met de echte liefhebbers feesten. is ook nog vetter ook nog
k zit zelf ook te denken om naar Qontact te gaan, maar k vinnet zo'n klote dag. Oud & Nieuw is maar 1x per jaar en dan wil k VUURWERK zien en doen!!
Naja, op Koninginnedag dan maar weer hopelyk......
Oct-10-2002 21:57
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Wegens problemen met de vergunning is Awakenings verplaatst naar 31 december 2002. Kaarten die gekocht zijn voor de techno party die op 23 november plaats had moeten vinden, blijven gewoon geldig. Mocht je verhinderd zijn, neem dan contact op met awakenings: [email protected].
Op 31 December gaat Awakenings met 5000 technofreax het 15 meter hoge dak eraf feesten met een mix van bizar licht, deco, video, laser, vuurwerk en bovenal een brute sound met de heftigste dj's en live-act van dit moment.
Het evenement duurt van 21:00 tot 09:00.
De line up met Liebing & Co zxal waarschijnlijk dus ook niet helemaal doorgaan... wordt aangepast denk ik. Ach ja, ik ga toch naar Qontact
Oct-10-2002 23:49
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Ut hangt natuurlijk een klein beetje van de line-up af... Maarre, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat het Qontact wordt! Staat al enige tijd op de planning... vandaar...
Wel jammer dat Awakenings nou ook opeens op de 31e december is, had al besloten om maar niet naar DD te gaan i.v.m. Awakenings, maar daar kan ik nu dus wel naar toe
Maar ik ga Qontact niet laten schieten voor Awakenings, tenzij ze met een hele tegenvallende line-up komen...
GRTZ!
Oct-11-2002 01:03
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
ik weet het nog niet het word of thuis met de hele vriendengroep ov naar multi of contact