יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה
יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם
אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe
Sep-02-2002 11:17
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
Re: כמעט ושכחתי
quote:
Originally posted by warpedd_
אז ככה
יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה
יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם
אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe
זה היה בצחוק אני מקווה
אתה יודע ...
The Usualls
Arome - Hands Up (dj Scot project remix)
Dumonde - God Music (Original Mix)
Yoji Biomohenka - Ding A ling (Scot)
Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)
וכו'...
Sep-02-2002 11:49
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
למה אתה אומר ככה
דווקא נראה לי פצצות לשים את הולימן
חוץ מזה נשים גם סקוט
Sep-02-2002 11:59
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אולי לסגור עם הולימן
אבל לפתוח עם כזה טראנס נצחונות זה פשוט לא דומה לסגנון של
HARD TRANCE
___________________
Never again.
Sep-02-2002 12:08
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
אללה תומר משתלט על התחנה
אני יצטרף לך מתישהו אבל לא בימים הראשונים... אין לי זין לזה
מה שכן אל תתן לאיתי המעפן הזה להשתלט שם... כמעט ודפקתי בו מכות שנה שעברה כי הוא עצבן אותי... תשתלט שם על הכל
___________________
.
Sep-02-2002 12:29
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
חחחח אוקי אחים שליייי
אני אחראי על התכנת שידור בביצפר שלייי
כאילו רק אני מחליט מי משדר מתי ומההה... רק לי יש תמפתחח
ומממממ אצלנו החליטו ההנהלה שאסור לנגן "מוזיקת מעדונים" בני זונות!!!
אבל חפיף אני עושה מה בראש שליי
___________________
Sep-02-2002 19:05
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
יא אללה אני זוכר את הימים שהייתי ברדיו של הבית
ספר איזה כיף היה ...
ניצלנו את הרדיו כדי לצחוק על החבר'ה גם...
למשל יש לי חבר קוראים לו איתי
אז סתם צעקנו במיקרופון "מזל טוב לאיתי על שעבר טסט ! טסט שמיני , מזל
טוב על הרישיון"
סתם וכל מיני כאלה....
כדי לפדח אנשים ...
פעם אחת חבר שלי קוראים אותו הרשקו אז צעקתי עם חבר שלי ברדיו
"מזל טוב להרשקו וחברה שלו פטימה שנה שלמה ביחד"
כל מיני כאלה
היו צחוקים
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Sep-02-2002 19:14
Pinto
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Hadera, Israel
Re: כמעט ושכחתי
quote:
Originally posted by warpedd_
אז ככה
יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה
יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם
אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe
וואלה גם אני צריך לשדר מחר ברדיו בבי"ס אני לא יודע מה לשים.
נותנים לכם לשדר טראנסים ברדיו ?
Sep-02-2002 19:44
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
דווקא
the last universe
יכול להיות קטלני, יכניס את כולם למצב של באלאגאן... אין יותר שכונה מהולימן!!!
___________________
Sep-02-2002 19:49
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by eXeTik
דווקא
the last universe
יכול להיות קטלני, יכניס את כולם למצב של באלאגאן... אין יותר שכונה מהולימן!!!
אשכרה בליד אין מטורף
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Sep-02-2002 21:12
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
חחחחחחחח בסוף תומר לא שידר בגלל השמן הזה מהתחנה
איזה ילד הומו
___________________
.
Sep-03-2002 11:51
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
ססססססססססעממממממקקק
לא הסכימו שנשדר ביום הראשון ללימודים
ויותר מזה
ככה בסוף היום סתם בהפסקה רציתי לשחק עם הציוד
והדלקתי לשניה את המערכת הגברה