תשמעו אנשים אני בבעיה אמיתית
אני מסתובב לי עכשיו שכולם בחופש ומחפש איפה יש כוסיות אבל ראבק אני לא מוצא\ .
אולי אתם יודעים איפה יושבות כוסיות היום? איפה מבלות איפה המקומות המרכזיים
מאז שאני כבר לא בבצפר אני לא מעודכן
המצב בקאנטים
יאללה חברס תתחילו לשפוך
ואל תגידו שזה נושא לא קשור למה
כוסיות=זיונים=הנאה=מסיבות=טראנס
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Sep-26-2002 13:49
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
לא לא לא
פריקיות = פאנק מטליסטיות = מזדיינות = כוסיות = מטאללל
הרבה יותר קל פשוט ונקי
___________________
Never again.
Sep-26-2002 15:12
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
חחחחחחחח
חן אתה אידיוטטטטט לגמרה...
מאיפה אתה בארץ?
בים בדר"כ יש כוסיות......
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-26-2002 15:19
nimrod levi
Shining Star
Registered: Nov 2001
Location: Tel Aviv
quote:
Originally posted by DjChook
לא לא לא
פריקיות = פאנק מטליסטיות = מזדיינות = כוסיות = מטאללל
הרבה יותר קל פשוט ונקי
כן תן לפריקית מישהו ששומע רק טראנס...
Sep-26-2002 15:41
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
טוב תשמע , הילדה אחת ההכי יפות שאני מכיר וגם הכי כוסית
(אורן אתה יודע מי)
היא מגדירה את עצמה כפאנק מטליסטית
שומעת הרבה פאנק
אבל היא אוהבת גם לאסגו
ובעיקרון כל
VOCAL TRANCE
והיא גם לא תמימה, בוא נגיד את זה ככה
בעיקרון, מה זה משנה איזה מוזיקה הוא או היא שומעים
היא נותנת, הוא חרמן
שילוב מושלם
___________________
Never again.
Sep-26-2002 15:45
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
פריקיות זה או שהן מכוערות תחת
אבל תחת יענו בהגזמה
או שהן פצצות כאלה...
חבל שיש לכל אחת מהן נטיות דיכאוניות
אבל מה אין מה להגיד יש להן קטעים של חרמנות לא נורמלית
יש איזה אחת פריקית בכפר סבא שמוצצת לכל מי שעושה
Oly
שזה קפיצה עם הסקייטבורד למי שלא יודע.
סקייטבורד = סקייטרים
אנשים שהולכים עם דיקיז' המכנסים הרחבות האלה
וד"א רושמים
ollie
___________________
Never again.
Sep-26-2002 17:36
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Scorchio
פריקיות זה או שהן מכוערות תחת
אבל תחת יענו בהגזמה
או שהן פצצות כאלה...
חבל שיש לכל אחת מהן נטיות דיכאוניות
אבל מה אין מה להגיד יש להן קטעים של חרמנות לא נורמלית
יש איזה אחת פריקית בכפר סבא שמוצצת לכל מי שעושה
Oly
שזה קפיצה עם הסקייטבורד למי שלא יודע.
אני עושה OLLIE
עם SNOWBOARD
זה גם תופס
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)