|
Politiek: LPF is een lachertje
Er zijn al enkele succesvolle topics geweest over de politiek.
Nu zijn we een paar maanden onderweg met de nieuwe regering welke maar zelden positief in het nieuws komt.
Het enigste wat je hoort is bezuinigen, bezuinigen maar vooral schandalen rondom de LPF.
Ik heb niet op de LPF gestemd maar ken wel mensen die er, achteraf gezien, nooit op zouden hebben gestemd. Ik kan me dit goed indenken omdat er meer onenigheid dan eenheid is in de partij.
Men spreekt elkaar tegen, scheld elkaar uit en verzinnen plannen die volgens die wet niet uitvoerbaar zijn.
Overigens zitten daar, vindt ik persoonlijk, ooit wel goede ideeen bij. Maar als het niet kan? tja, zeg je het dan voor de publicuiteit?
Volgens mij wel, want die ideeen zijn meestal de ideeen die de gemiddelde burger wel aanstaan en daarmee goeien ze nog steeds hoge ogen bij de gewone (al dan niet goed nadenkende) burger.
en als toppunt: (ik vond dit echt grappig)
Het kabinet heeft het over normen en waarden, over meer veiligheid en over minder agressie.
Wat doet die knakker bij de LPF?
die henkst daar even een fotograaf voor zun bakkus 
Chapeau!!!
Kortom:
Ik vindt de LPF een lachertje en een schande dat ze 'de partij van Pim' zo te schande zetten, daarom had de partij na zijn dood eigenlijk al opgeheven moeten worden maar ipv daarvan moet het nu maar.
zijn jullie het hiermee eens?
Kunnen ze de 4 jaar wel volmaken?
Of vinden jullie het (nog steeds) een goede partij?