שלום חברים
חזרתי היום- בעצם עכשיו מברצלונה
היה מממממממש כיף והייתי בדרבי של ברצלונה!!
ברצלונה- אספניול
איזה מקום בןןןןןןן זונה!! 120 אלף איש באיצטדיון אחד ואני בשורה 12 באמצע מאחורי הספסל של ברצלונה
יש הרבה סיפורים
אין לי כח כרגע אבל אני אספר עם הזמן
Sep-25-2002 16:49
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
ברוך הבא אחי !!!
שמח שנהנית
נשמע בן זונה המשחק !
כמה נגמר ?
דרך אגב ההורים נוסעים לברצלונה עוד יומיים - להגיד
להם ששווה להם לראות משהוא מיוחד ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Sep-25-2002 17:12
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by luckystrike
ברוך הבא אחי !!!
שמח שנהנית
נשמע בן זונה המשחק !
כמה נגמר ?
דרך אגב ההורים נוסעים לברצלונה עוד יומיים - להגיד
להם ששווה להם לראות משהוא מיוחד ?
ה-
Mushroom house
של גאודי אם הוא עדיין פתוח לקהל....
בכלל זה כזה מקום אדיר יש מלא מקומות אדירים
וזה העיר עם הכי הרבה מסעדות באירופה!
האוכל טעים!!!!!
ובחזרה לטופיק
ברוך שובך נייקון!!
איזה זיפט אתה
אני הייתי שבוע בחופש הגדול שם
וזה היה השבוע הכי כיף בחופש!
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Sep-25-2002 17:15
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
העיקר שנהנת זה הכי חשוב
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-25-2002 17:21
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ה-
Mushroom house
של גאודי אם הוא עדיין פתוח לקהל....
סורי על הבורות ...
מה זה בדיוק שאני יידע להגיד להם
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Sep-25-2002 17:22
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
אני לא בטוח מה זה המשרום האוס אבל יש מן כזה גן של גאודי שם מזה יפה
יש שם נוף לכלללל העיר
וללכת לראות קרב שוורים
בקרב הראשון זה מזעזע אבל מתרגלים
Sep-25-2002 17:31
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by luckystrike
סורי על הבורות ...
מה זה בדיוק שאני יידע להגיד להם
חחחח גאודי היה ארכיטקט אולי הגדול מכולם
בקיצור הוא עשה בצים מיוחדים
הבית הזה מעוצב בצורה .....לא יודע איך להסביר לך זה פשוט מדהים
יש את הכנסייה הגדולה הזאת שלא סיימו לבנות כבר 150 שנה
זה היה פרוייקט שלו...לבנות את הכנסייה הכי גדולה
חבל מאד שהוא שאופנוע דרס אותו....אבל בכל מקרה בחיים לא יסיימו לבנות את הכנסייה
יש לו עוד כמה יצירות
יש לו פארק
ועוד איזה בניין דירות
בקיצור שווה מאד להורים שלך
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Sep-25-2002 17:34
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
שמח שנהנית אח שלה...
בנזונה להיות במשחק כדורגל שם...
לך תדע אולי גם לאוהדי חיפה בסוף יהיה סיכוי להיות שם
___________________
.
Sep-25-2002 20:34
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
ברוכה הבאה אחייי אני שמח שנהנת ואיילה תשפוך סיפוריים רוצים לשמועעע
Sep-25-2002 21:31
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
חח
מוש
לא נראה לי זה היה אופנוע
שמעתי שהוא בנה את הכנסייה ואז הוא הלך אחורה בכביש בשביל להתרשם מהגובה ונכנסה בו מכונית
חחח
איזה באסה
קיצר
יש גם בית אחד שהוא בנה למממן שלו ג'ואל
משהו נחמד ביותר גם שווה ביקור
ארמ
ולטייל בעיקרון ברובע הגותי כמה שיותר
סיפור
היום באנו לשדה תעופה ובאנו שעתיים וחצי לפני הטיסה ולא היה תור ולא כלום וביקשנו מקומות ונתנו לנו חרא כי מסתבר שהיה בוקינג בכלל גם במדריד כי זה טיסת קונקשן
אז מגיעה הטיסה ממדריד וכמה ממשיכים עם המטוס לת"א וכמה יורדים והאנשים שהמשיכו (מחלקה ראשונה ד"א) הורידו אותם גם מהמטוס והם התחילו לעשות בלאגגגגגגגגגגן שלמה הורידו אותם ולמה להוריד ולהעלות שוב
אז הדייל המפגר אומר שמחליפים מטוס ומחליפים צוות אז הם נרגעו קצת ואז אחרי שעתיים של לחכות באתי אליהם ושאלתי למה לא מעלים אותנו שנחכה בפנים אז הוא אמר שהטיסה הגיעה לפני שעתיים ממדריד וצריך לנקות ולסדר את הכל
אז ישר קמים כולם ומתחילים לצעוק עליו זה היה משהו מטורףףףףףף והדייל
מנסה להרגיע והישראלים צועקייייייים והיו שם עולים מארגנטינה נראו לי קיבלו רושם של מה שיהיה להם פה... חחחחח
אחרי זה בכלל שיגענו אותם
הלכתי למכונה של הכרטיסים שבודקת אותם לפני שעולים ועמדתי שם ותופפתי עליה קצת מתוך שעמום אז הוא ביקש שאני אפסיק כי הוא עשה משהו
אז התחילו לצעוק לו מאחורי שאני אפסיק רק כשהמטוס ימריא וצעקו עליו שלא יגיד לי מה לעשות בגלל שאני ילד קטן (15) והוא נלחץ עוד שניה הוא בכה!
ואז במטוס
ביקשתי שיביאו לי גם ארוחת ילדים וגם ארוחה רגילה כי אני איש רעב
אז מביאים תמיד את הארוחות ילדים ובד"כ באלעל מביאים לי תמיד את שניהם כי לא אכפת להם לתת
אבל הפעם טסנו באיברייה (החברה הספרדית) ואני בא לדיילת ואני בשורה האחרונה של המטוס ואני אומר לה שתביא לי כי אני רעב אז היא כזה "לא לא, אני אבדוק אם לא חסר ואני אביא לך" ואני קולט אותה הולכת חוזרת עם איזה 4-5 מנות ככה
מביאה לאנשים שהיה להם כבר!!!
אז אחרי רבע שעה נמאס לי ואמרתי לה שתביא לי גם אז היא אומרת שנגמר
אז התחלתי להשתולל שהיא מביאה להם ולי לא ואבא שלי פתח את העיניים שלו עלי וגם הצטרף לוויכוח וירדנו על הדיילת שם חזזזזזזזזזקקקקקק מסכנה היא עוד שניה בכתה ואז היא הלכה לדיילת אחרת והיא הלכה לאמא שלי והתחילה להתלונן שאני צעקתי על הדיילת ושהתפרצתי עליה בגלל שאין לה מנות אז אמא שלי התחילה לצעוק עליה גם כן כי אבא שלי סיפר לה את הסיפור
חחחחח
בסוף לא קיבלתי את האוכל אבל היה שווה
Sep-26-2002 00:03
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחח גאודי היה ארכיטקט אולי הגדול מכולם
בקיצור הוא עשה בצים מיוחדים
הבית הזה מעוצב בצורה .....לא יודע איך להסביר לך זה פשוט מדהים
יש את הכנסייה הגדולה הזאת שלא סיימו לבנות כבר 150 שנה
זה היה פרוייקט שלו...לבנות את הכנסייה הכי גדולה
חבל מאד שהוא שאופנוע דרס אותו....אבל בכל מקרה בחיים לא יסיימו לבנות את הכנסייה
יש לו עוד כמה יצירות
יש לו פארק
ועוד איזה בניין דירות
בקיצור שווה מאד להורים שלך
ואללה תודה אחי !
אני מסיע אותם לשדה תעופה היום ב 4 לפנות בוקר
כוס ראבאק איך אין לי כוח לזה ...
שיקחו מונית ...
חחחחח