|
טוב איך שאני רואה את זה:
הבעיה עם
FAT16
וכל השיטה הזאתי
היא שההרדיסקים יוצרים
PARTISIONS
של 2 גי'גה מקסימום
ושרוצים להפוך אותם ל
FAT32
אני חושב, שצריך לפרמט,
לא בטוח, אבל חושב
וכך גם אני מאמין שבמעבר ל
NTFS
או שזה רק שמריצים
FDISK
בשביל לחבר או לחלק מחדש
PARTISIONS
בכל מקרה, לא שמעתי על התוכנה
אני משחק עם ההגדרות האלה רק שאני מתקין
WINDOWS
ובמקרה הזה
WIN XP
ואז הוא שואל עם להמיר ל
NTFS
או לא
FAT 32
(את הכונן המפורמט)
אז תנסה להעזר בתוכנה שהם דיברו עליה
___________________
Never again.
|