|
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag uppmanar alla att inte besöka Dailys. De har värsta nazireglerna. Var i stockholm i lördags för att träffa några polare och vi stack senare ut på kvällen för att göra ett besök på Dailys. Plötsligt påstår vakterna att det är 23års gräns. Trots att mina kompisar varit där lördagen innan och då var det 20 års gräns.
Fascisterna hittar på egna regler och försöker få folk att tro att det är sant. Här hade man åkt ända från Göteborg för att göra ett besök där men NEHEJ.
Aldrig nånsin att jag ens försöker mig på att ta mig in där. Dailys kiss my ass. | Fan de va ju synd att du/ni inte kom in... tror dig också vad du sägfer men det igentliga skälet var nog att det var nog med killar där inne, det är så dom brukar köra...
Och varför jag också tror det denna gång e för att vi var 7 grabbar som hade festat innan och för att alla skulle komma in på ett å samma ställe, vår ålder var från 21-28, så valde vi just Dailys... Det var inte så bra där inne iaf. kan berott på att jag blev lite väl full :P eller nåt...
Synd jag inte visste att du skulle dit för ena snubben som står i dörren e en jag partat med nångång så därför har man en fot inne där om man säger så...
... / Steve