אז אולי מישהו פה יכול לעצב משהו חביב כזה ל IL TA משהו בסגנון מה שיש ל- UKTA אם ראיתם... אני חשבתי על רונן אבל אם יש כאן עוד כשרוניים, חשפו את עצמכם
___________________ Check My Music
אני ינסה להכין משהו נחמד...
___________________ "The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty." --=My Music=--
מניאק!!! אני בדיוק באתי להציע את הרעיון!!!!
___________________
רעיון מצוין הלוואי והייתי יודע לעצב משהו :/
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA