Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Thunderdome uitverkocht
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001
Thunderdome uitverkocht

Thunderdome is twee weken van tevoren uitverkocht. Dat betekent dat er 15.000 kaarten zijn verkocht.

Aan de ene kant was het wel te verwachten met zo'n line-up, aan de andere kant best wel verrassend, aangezien hardcore al lang niet meer mainstream is.

Nu maar hopen dat de oude sfeer van vroeger weer een beetje te proeven zal zijn, wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn omdat het enthousiasme over 'Thunderdome X, a Decade' overal op het internet en bij vrienden grootse vormen heeft aangenomen.

Jammer dat het niet tot 08:00hr duren kan, want nu zal elke DJ gemiddeld maar 30 minuten kunnen draaien...

Wie gaat er nog meer of is het oude gabberbloed hier al lang gestold?

Old Post Sep-27-2002 10:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000

Ik heb m'n kaartja al een poosje! Ben benieuwd wat het wordt!

Old Post Sep-27-2002 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NiTro
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2001

Heeft iemand nog een paar kaarten over??? Wil er graag naartoe!

Old Post Sep-27-2002 23:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for NiTro Click here to Send NiTro a Private Message Add NiTro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

ik heb nog nčt op het laatste moment via via 2 kaarten kunnen scoren voor niet al te veel extra geld..... ik bof echt ontzettend, die dingen zijn nu heel erg lastig te krijgen!

Old Post Sep-27-2002 23:18  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

er stond dat er nog kaartjes tekoop waren op ticketbox.nl ik naar de winkel gefietst is er op het moment dat ik onderweg was de verkoop stop gezet dus ik heb geen kaartje
misschien dat ik er nog aan kan komen maar ik vrees er voor dat het feest niet door gaat voor mij!

maar als er nog iemand een kaartje over heeft (voor niet teveel meer natuurlijk)

Ga eens dood!

Old Post Sep-28-2002 23:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

omdat ik zo gretig was om aan een kaartje te komen heb ik bij 3 mensen tegelijk kaartjes besteld!

hehe
heb er nu dus nog 1 over , jammere is alleen dat ie 70€ was, maar als iemand interesse heeft dan hoor ik t wel.

Old Post Sep-29-2002 12:21  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

Ik kom ook, vroeger nooit naar Hardcore feesten kunnen gaan omdat ik wel errug jong was en wil het toch wel een keer meemaken.

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Sep-30-2002 07:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

Oftewel.... waar ik al bang voor was het loopt er straks vol met trancetrutjes die ook een keer een Thunderdome mee willen maken.

Mijn conclusie: Ik ben bang dat dat een zeer drukkende sfeer kan op gaan leveren.

2 jploveparade: De hardcore is net zo groot als toen het commercieel was misschien nog wel groter. Er zijn meer feesten als ooit te voren alleen niet meer op de grote als Trance Energy (godzijdank)

Old Post Oct-04-2002 09:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Geannuleerd: Paul Elstak, Rob Gee

Toegevoegd; A Tribute To 3 Steps Ahead

quote:
Het gaat helaas niet zo goed met Peter Paul Pigmans, bij jullie beter bekend als de artiest 3 Steps Ahead.
Hij heeft inmiddels diverse behandelingen ondergaan tegen ######.
We willen hem, z'n vrouw en 2 kinderen wat proberen op te beuren.
We willen jullie dan ook oproepen om een bericht of steunbetuiging voor Peter Paul op te sturen naar The Third Movement.
(postbus 290,1620 AG Hoorn,ovv:3 steps)
Wij verzamelen de reacties en zullen dan binnenkort bij hem langsgaan om jullie berichten af te geven.

Alvast bedankt!

Sebastian
Promo

Old Post Oct-04-2002 11:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

quote:
Geannuleerd: Paul Elstak, Rob Gee

Jammer, de Godfather of hardcore komt dus niet?

Rob Gee... ach dat spaart de oortjes want die gitaren in zijn sets zijn nou niet bepaald bevorderlijk voor de trommelvliezen...

3 steps ahead: hum, nou herinner ik me het weer. In 1998 verdween hij plotseling uit de scene (na Mysteryland Outdoor). Alhoewel ik alleen 'Drop it' kan waarderen, heeft ie toch een goede invloed gehad op veel van die ontspoorde gabbertjes van toen. Terecht dat hij hiervoor wordt geëerd. De vraag is echter of hij het wel in de RAi mee kan maken...

Old Post Oct-04-2002 12:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

The Godfather?? Ik neem aan dat je Paul daar mee bedoeld?

Waarom noemt iedereen hem zo? Ik ken geen goed nummer van hem opnoemen de enige die me is bij gebleven is The Nightmare en die was ook kut. (no offence is mijn mening).

De echt godfathers vindt ik nog altijd DJ Rob & MC Joe hun zijn de uitvinders van de hardcore.

En de geruchten over DJ Paul zijn afwezigheid zijn dat hij bang is in Amsterdam te komen. Omdat hij eerder met flesjes en dergelijk materiaal is bekogeld in Amsterdam door Ajax supporters.

[EDIT]Verders ontbreekt Chosen Few op de line-up. Hij is er vanaf het begin bij geweest en nu wordt hij genegeerd. Wie is het met me eens??[/EDIT]

Last edited by mido on Oct-04-2002 at 13:39

Old Post Oct-04-2002 12:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

quote:
De echt godfathers vindt ik nog altijd DJ Rob & MC Joe hun zijn de uitvinders van de hardcore.

En de geruchten over DJ Paul zijn afwezigheid zijn dat hij bang is in Amsterdam te komen. Omdat hij eerder met flesjes en dergelijk materiaal is bekogeld in Amsterdam door Ajax supporters.

[EDIT]Verders ontbreekt Chosen Few op de line-up. Hij is er vanaf het begin bij geweest en nu wordt hij genegeerd. Wie is het met me eens??[/EDIT]

-Paul zit achter 70% van alle Rotterdamse hardcore van 1993-1996, bezit zo'n beetje heel Rotterdam Records, Forze Records en bracht de Nightmare CD's uit. Tevens produceerde hij de meeste Neophyte en Darien Kelly platen.

Wat voorbeelden:
*Scott Brown vs Elstak - Life is a mystery
*Bald Terror - Drummachine
*Evil Maniax - Psychopath
*Holy Noise - The Nightmare
*Paul Elstak - Life's like a dance
*Men of Steel - Pain
*Too fast for mellow - In my house

Rob heeft de eer de eerste hardcore plaat ooit te maken, live verzonnen in Parkzicht

-Paul was in 1997 op Digital Overdose in Amsterdam, hij werd gewoon toegejuigd omdat hij nu eenmaal een strakke set neerzette. Volgens mij interesseerde dat voetbal hem eigenlijk ook niet omdat ie aleen maar bezig met muziek. Op de video van dat feest is ook duidelijk te zien dat hij en het publiek het naar hun zin hadden.

-Chosen Few heeft nog nooit op een Thunderdome gedraaid voor zover ik weet. Daarnaast hield Chosen Few nooit zo van grote feesten (ID-T). Als ze hem uitnodigen komt ie toch niet want ik denk dat hij ID-T er mede voor verantwoordelijk houdt dat gabber 'instorte'

Last edited by jp on Oct-04-2002 at 16:09

Old Post Oct-04-2002 15:48  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Thunderdome uitverkocht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold vocal-house track [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlicia - Hasta La Vista (Club Beach Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:13.

Forum Rules: