Beam & Cyrus Blank & Jones Bas & Ram Voodoo & Serano Hennes & Cold Fire & Ice flera förslag kanske? Jag kan inte väljaaa efter att ha hört Hennes & Cold var ja knäsvag asså :P
___________________ Tom Cloud - Told You So
av ovanstående : blank & jones hennes and cold - the second trip är iofs en favorit
___________________ man with no sig
Blank & Jones ohotad etta Fire & Ice lätt tvåa dock å Beam vs. Cyrus trea de ska väl va Beam vs å inte Beam &?
inteee rättviiiiiiiiiiiiist *går å dränker sig* faaaan att jag inte e 18 än...så fort jag e 18 kan jag åka...snart snart....bara ett år
haha du får allt ta igen det då... asså kanske vi ses på sensation white eller så? Jag har redan fixat kläder inte så svårt iofs heheheh
jaja när e de då?...hinner jag fylla arton? fyller 17 26 okt så jag betvivlar det fast iofs jag kanske får åka under nästa år, tor rinte de gäller precis på dagen....morsan kanske e lite tollerant
sensation festerna e väl i juli eller nåt? aja, när vi var på trance energy kolla d inte id så? kanske man inte ska förlita sig på, men? bara å pjata me mamma
ok, inte bara jag som aldrig varit på nån "av de stora" alltså...
jamen vafan åldergränsen där skiter jag fulllständigt i.....inte så svårt å fixa internationellt falsklegg dessutom så det är inte problemet problemet är min rabiata morsa som knappt släpper ut mig ur huset om jag nämner ordet ravefest (speciellt inte efter akalla) så hur stor tror du då chansen e att jag bara får åka ner till holland själv sådär huxflux å tro mig, min morsa e farlig...ingen man tjafsar me läään, ja svär hon e farlig aboo