 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מה זה השטויות האלה??? זה לא קשור אם זה יאן ואן דאל, לסגו או משהו כזה, זה קשור אם זה מקפיץ או לא, אם אנשים משתגעים זה טוב, אם לא, הלך עליך... גם אגב, בד"כ ה"סוג הזה" של תקליטן הוא גם הכי מקושר כי יש לו "חברים של"... וזה ברור שתפסיד אם הדיג'יי שמתחרה איתך הוא מקושר למארגנים, ואז מספיק שאתה יותר טוב ממנו והוא אומר לאיזה מארגן שם "אני יזכור לך את זה אם אני מפסיד" אז ישר הלך עליך... בגלל זה גם הרמה של רוב הרזידנטים במועדונים הלא מוכרים בעולם (יענו לא האומן ) היא נמוכה... |
אז מה שאתה בעצם אומר זה
שהרמה שלי נמוכה
נמאסת עליי אתה וכל הזיוני שכל ש'ך
תפתח ת'עיניים ותחזור למציאות אידיוט!
אתה כולה בן 15 מה אתה כבר יודע!
אתה בכלל לא נכנס למועדונים שיש בהם רזידנטים טובים כי אתה קטן מדי אז חאלס לזיין ת'מוח!
|
|
Oct-12-2002 14:38
|
|
|
 |
 |
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by YuVaL
גיל
אשכרה ציל אווט סיסטר
קודם למה אתה מתעצבן בכלל
הוא לא דיבר אליך
לפי מה שקראתי אין לכתבה הזאת כל קשר אליך
חוצמזה
מה הקשר עם הוא רק בן 15
אני בן 14.5 וזה אומר שאני לא יודע מזה דיי גיי טוב ומזה לא
זה שאתה יותר גדול לא אומר שיש לך הבנה יותר טובה מכל אחד בפורום הזה לא משנה אם הוא בן 5 או 50 |
פה אתה טועה
כי לי יש גישה יותר טובה למועדונים ואין לי הגבלה של גילאים
ולכן אני נמצא בכל מסיבה שאני רוצה להיות בה וכבר לא משנה בן כמה אני
מה שאומר שמבחינת הרזידנטים, כן, אני יודע יותר טוב ממך ומבין יותר ממך!
מה לעשות תתמודד עם זה ותפסיק לחקור אותי בשם אודי קיבינימט נמאסת עליי גם אתה!
|
|
Oct-12-2002 18:44
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:39.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|