|
det var ett "anouncement", men ändringarna har ju märkts först idag
men mind, du skulle kanske kunna be swamper om att byta färg (till förslagsvis den som var innan) på ikonerna som markerade "nya inlägg", för den nya färgen gör det svårt att se om det finns nåt nytt att läsa
___________________
man with no sig
|