Jag antar att jag inte är den enda som känner mig väldigt obekväm i
jeans när man är ute och dansar. Därför köpte jag ett par brallor, som
jag använder vid sådana tillfällen för ett par månader sedan.
Jäklar vad jobbigt det var att hitta ett par schyssta.
Jag känner att jag behöver ett par till för att kunna variera lite
och jag behöver tips.
Bör tilläggas att jag inte är intresserad av några neonkläder, hyfsat
diskreta, typ vita, svarta gråa...hoppas på många svar samt inköpsställen.
Sep-22-2002 19:05
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
ahh en till som jag som gillar den lite mer diskreta trancestilen
ja gköpte aett par brallor på saturnreturn för nån vecka sen som var hur sköna som hellst...vita med typ gråa kanter över dom (lite svårt att förklara)
där nere har dom ett par olika modeller i svart och vitt och grått som e ganska snygga.....dock är ju inte utbudet det största men som sagt lite finns det
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Sep-22-2002 19:08
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
saturnreturn --> CATCH --> feta brallor.
Sep-22-2002 19:11
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Yepp, bara fult med skrikiga färger imo....speciellt brallor.
Hur mkt fick du dega ?
Sep-22-2002 19:12
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by Endre
saturnreturn --> CATCH --> feta brallor.
'
CATCH 23 ÄGER
Har både byxa,väst och träja från dom....*älska*
___________________
Sep-22-2002 20:11
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
quote:
Originally posted by mindshooter
'
CATCH 23 ÄGER
Har både byxa,väst och träja från dom....*älska*
Sep-22-2002 20:15
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by mindshooter
'
CATCH 23 ÄGER
Har både byxa,väst och träja från dom....*älska*
Även jag äger ett par sådana vita byxor från Catch, grymt sköna bör dock tillläggas att man ska vara försiktig när man tvättar de. Då mitt första par av dem krympte innetyget.
Sep-22-2002 20:21
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Tack för tipsen, men jag är fortfarande intresserad av priset ?
Sep-23-2002 10:32
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
mina gick på 850
Sep-23-2002 10:38
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by lonne
Tack för tipsen, men jag är fortfarande intresserad av priset ?
Vit byxa: 850:-
Långarmad t-shirt aktig tröja med tribals: 500:-
Väst i nåt jeansmaterial: 950:-
I almänhet ligger byxor på runt 1000:- och tjocktröjor på 800:-...t-shirts runt 400-500:- Om du åker till typ london eller beställer nånstans online kan du nog säkerligen dra bort 30% av priserna.
Jag hittade ett par byxor i london för 900:- som kostar 1450:- i sverige ungefär...dom tar en hel del för importen...
___________________
Sep-23-2002 14:23
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Hittade 2 st fräscha nikebrallor ( vindmaterial ) idag på Conceptstore.
Bra pris, diskret nike logga och snygga färgmässigt. Funkar säkert
bra att träna och vara hemma och chilla i.
Sep-23-2002 16:25
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
de va catch jag köpte också...vita för 850 spänn :P
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.