|
אמרתי לכם שהוא יצא עוד בטרד של גיל כשהוא עשה את המגהמיקס.. חבר שלי עשה שם כמה גירסאות.. קוראים לו שמיר פינק אם למישהו יש את העטיפה.. אגב אני שיחררתי את הסברס לHEB אם מישהו רוצה להוריד 
וחוצמזה.. שיש מלא דברים שימושיים בסברס הזה אבל אין סיכוי שכולם רוקדים עכשיו (שגם אני שיחררתי מזמן יותר טוב מסברס 2!!! כולם רוקדים עכשיו ממש שכונתי!!
ואגב אם תשימו לב הפרפרים של סברס 2 דומה לפרפרים של כולם רוקדים עכשיו בגלל שהפרפרים בכולם רוקדים עכשיו לקוח מהגירסאות הראשונות של תטה... (אם זה עוזר לכם 
___________________
There's No Other Alternative!
http://www.udi-b.com
http://www.youtube.com/user/djGoosh
|