Hur många ska ditt??
Tänkte att vi skulle ta ett "riktigt" TA möte eller nåt....
Ni som inte bor i Sthlm har säkert några polare som kan ställa upp med dusch, för sova ska vi inte....
Skulle t.o.m kunna ställa upp med förfest hemma hos mej...
Måste snacka med gumman först och att vi inte blir 200 men, men runt 20 pers e ok. Och inga droger, då det förmodligen kommer vara barn runt omkring. Men än jävla massa sprit kan vi trycka i oss.
vet inte om ni gilla iden... men men...
Aug-23-2002 08:09
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Jag ska göra ALLT för att komma in på den festen!!! Min bror ska försöka mygla in mig. Jag är bara 17... Om nån annan kan lyckas fixa något liknande genom kontakter så är jag på! Det är en fredag vilket är perfekt för mig då jag jobbar söndag. Blir mitt första riktiga lagliga rave wohoo!
___________________
Aug-23-2002 09:02
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
Jag kommer vara där. no doubt
Aug-23-2002 12:02
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
jag tänker precis som minda försöka med alla medel å ta mig in (nån som har automatvapen) *sneglar på mind*
nae men seriöst så vill jag in men jag e ocksxå bara 17....nån som har nått förslag förutom falsklegg?
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Aug-23-2002 12:17
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
funderar på att pallra mej dit .... om du ska ha förferre så undrar jag om d är lungt om man tar med sej nåra polare.... å sen efter partyt... måste man åka hem till västeås då eller kan man slagga hos nån som bor i sthlm???? å sen dra på morronen i nyktert tillstånd....=)
___________________
One Nation TrancE Nation
Aug-23-2002 15:08
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Sounds great!
Aug-24-2002 14:58
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by Vizay
jag tänker precis som minda försöka med alla medel å ta mig in (nån som har automatvapen) *sneglar på mind*
nae men seriöst så vill jag in men jag e ocksxå bara 17....nån som har nått förslag förutom falsklegg?
ehm.. jag har ett automatvapen.. en AK5, fast den får jag ju då inte ta med mig utanför miliområdet.. eller jag har ju gjort det när jag skall till skjutbanan, leka i skogen eller sova i skogen etc...
men fixar du en AK5 och lite patroner så kan jag ta hand om det hela... e någorlunda bra på att skjuta... får iallafall godkänt på alla skjut uppgifter. så det så
___________________
Daniel
Aug-24-2002 16:49
mega_pudas
tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: Stockholm
ja e 16 o kommit in på dockan förr genom min polares brorsa som BRUKADE lira techno där.. som sagt brukar han inte lira där så ofta utan han lirar på nått ställe i stan..iallfall så måste ja få tag på den snubben så ja kommer upp på gästlistan och om ja har tur kan ja även få in några till som tex mind eller dbl.. men som sagt är det verkligen inte säkert..hur som helst ska ja dit o försöka komma in med vilka medel som hellst..synd bara att det farligaste ja har hemma är smällare och vattenpistoler
Sep-22-2002 17:32
mega_pudas
tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by mega_pudas
få in några till som tex mind eller dbl
oj mena ju då mind och Vizay... dbl har ju redan vapen
Sep-22-2002 17:40
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Location:
Jag och min gumma kommer närvara.
Reser från Gbg för denna happening!
Fan det kanske blir både en trance.nu och TA gathering då kanske?
Skoj om det vore så!
Lägg den här fula fejjan på minnet bara.
___________________
One of the few ones left
Sep-22-2002 17:47
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Pudas.... Du får Respekt, kärlek och bumbisaft om du kan fixa in mig och Vizay! Du skulle vara min gud i flera dar!!!!
Hämtade en flyer idag på Saturn Return...
*suck*
"Uplifting och melodic trance i världsklass!"
___________________
Sep-23-2002 14:26
impulze
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm
Är det nån annan än jag som inte tvekar en sekund? jag kommer
lätt, är dock 17, men det hindrar inte mig o mitt lilla falsklegg