|
Re: Even voor de goede orde
| quote: | Originally posted by TranceFool
Mn MSN is zojuist gehacked......mensen die mij in mn lijst hadden staan: niet meer reageren als [email protected][/email] zich aanmeldt, zit als het goed is nu een heel vervelend persoon achter . Nieuwe adres is [email][email protected], dat jullie het ff weten en gewaarschuwd zijn |
of we gaan juist wel met zen allen reageren en die gast lekker afzeiken 
___________________
No Guru, No Method, No Teacher.
|