Röka en fet gås och chilla, känna av att man är ledig för en gångs
skull.
Oct-18-2002 11:16
Jre
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Jonkoping
Jag lyssnar igenom mina nya plattor jag
fick levererade igår..
BK - Revolution 12"
Mauro Picotto - Back To Cali 12"
LIQUID DJ TEAM: Liquidation 12"
/ Jre
Oct-18-2002 11:20
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Hmm... let´s see... vilar inför måndagen och spelar match... kan appliceras på alla helger *suck*
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Oct-18-2002 12:18
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
lite tråkigt att höra aendy vad spelar du förnått?
Oct-18-2002 12:42
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Visst är det altid skönt med fredagar..
Men inte när man ska jobba hela helgen...
Ska ut på krogen och fiska lite imorrn hade jag tänkt iaf..
Oct-18-2002 13:03
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
är med kvinnan = fett
Oct-18-2002 13:31
Mehari
tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Mora and/or Södertälje, Sweden
Har goddamned tentamen på tisdagen, så jag kan inte chilla så mycket som jag vill. Darnfrtpsjfktq
lutar nog åt en utgång idag (fre) hoppas man slipper en flarra i knoppen igen bara =))
___________________
'M u s i c I s T h e A n s w e r'
Oct-18-2002 15:10
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Ja de blir la lugnt... e ju fortfarande snuvig så de blir att kolla rulle, tanka musik, tänkt att få igång min ftp/web server permanent och på riktigt.... En softar helg helt enkelt...
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by Dioxys
lite tråkigt att höra aendy vad spelar du förnått?
Var inte ledsen för min skull... det är självvalt... tycker inte det är kul att gå ut för tillfället. Jag uttrycker mig inte helt rätt, jag spelar inte utan jag coachar andra som spelar... innebandy.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?