|
Re: Re: Snart är väl ALL mat skadlig
heheheeh 
nja, jag är i bra form och tränar mkt, och dessutom har jag ALDRIG brytt mig om vad jag äter, gör det inte nu heller 
jag menade mest allmänt, det är inte bara på aftonbladet som sådana här "larmrapporter" kommer, är ju överallt...
men visst aftonbladet ska man ta med ett par kilo salt
edit: när irish lirade nån remix på Pink i ett set blev jag lite arg 
___________________
man with no sig
|