Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bästa tråden?
Bästa tråden?
You do not have permission to vote on this poll.
Svarje 1 7.14%
varför är jag fortfarande uppe? 4 28.57%
vad lyssnar ni på just NU? 2 14.29%
Party knark 7 50.00%
Trance-skiss 0 0%
Total: 14 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001
Bästa tråden?

(Har precis hittat poll funktionen :)... skämtar)
Läste Reveals tråd om att många skrivit i nästan ett år här och började tänka på allt vi diskuterat. Så slog det mig, vilken är den bästa diskussionen. På forumet finns det fem riktigt stora klassiska trådar så därför får ni bara välja mellan dem. Vilken är den bästa tråden?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-19-2002 09:37  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Dancing Dude

Jag tycker helt klart att det är "vad lyssnar du på just nu?"

Varför?
Jo, alltid kul och se vad andra lyssnar på, och samtidigt får man lite "låttips", jag brukar alltid ladda ner nån låt som jag ser i den tråden...

Old Post Oct-19-2002 10:11  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Jag röstade på party knark pga att tråden väckte så pass mkt debatt.

Jag tycker inte att det är fel av folk som aldrig har provat att få

komma med sina synpunkter. Det jag däremot tycker är fel är om dessa

människor klankar ner på dom som väljer att göra det.

Old Post Oct-19-2002 10:22  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Varför är jag fortfarande uppe?
Det är tråden som kan få dom mest varierande poster... kul att läsa vad folk har för ågren eller anledning att vara uppe sent eller fortfarande... Det är ju också en av dom threadar som fått mest poster och haft flest viwes...

"Varför är jag fortfarande uppe?" och "Vad lyssnar ni på just NU?" är väl kanske sånna där threadar också som en del kan använda sig av för att få fler poster och därmed bättre status under sitt nickname...
Jag menar, vad jag lyssnar på just varierar var 5e minut... Men den fyller ju en funktion med att tippsa kanske om vad som kan va skönt att lyssna på...

Last edited by SteveTranz4ever on Oct-19-2002 at 11:02

Old Post Oct-19-2002 10:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

håller med steve

Old Post Oct-19-2002 11:35  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Jag kan inte bestämma mej. Partyknark var kanske den bästa diskussionen och jag gillar verkligen Varför är jag fortfarande uppe?(tråden som aldrig fick dö, men verkar ha gjort det).

Men alright, det blir väl Partyknark.

En annan gammal diskussionstråd som jag tyckte om var invandrare

Old Post Oct-19-2002 11:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

MoS den 25 Maj på MUNCHENBRYGGERIET
är den bästa tråden, en klassiker. Undra varför får inte den va me?

Old Post Oct-19-2002 15:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Ravesquad
MoS den 25 Maj på MUNCHENBRYGGERIET
är den bästa tråden, en klassiker. Undra varför får inte den va me?

Sant, den hade jag glömt bort den är nog bäst av alla.

Old Post Oct-19-2002 15:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

partyknark, bättre diskusionsforum för denna tråd får man leta efter

det finns lixom både för och emot och båda sidor har oftast haft bra argument å komma med å inte bara typ, knark e farligt för.....de e falrigt eller typ knark e kul för de e....kul osv osv

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-19-2002 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Om någon undrar är det jag som röstat på Svarje-tråden. Mest för att det känns som att det var den som hjälpte till att starta den svenskasektionen på TA.
Jag tycker om Zlatan-tråden oxå men den var inte tillräckligt stor för att sättas upp på listan.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-20-2002 09:16  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Love Poundin' Sensation

kan nån leta upp trance-skiss topicet till mig?
ja vill läsaaa juu

------
ehh, ja hitta den men skissen var borta..

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on Oct-20-2002 at 10:32

Old Post Oct-20-2002 10:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Glorie
ehh, ja hitta den men skissen var borta..

läs ändå, det är inte skissen som är det viktiga, tro mig

Old Post Oct-20-2002 12:14 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bästa tråden?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhuge tune [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDevilfish - Man Alive [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:58.

Forum Rules: