Ik las net op www.trance.nu dat Tiësto met een van zijn 'trademarks' zal gaan stoppen...maar wat dat wordt vanavond bekend..
Hmm wat zal t zijn? Magik? ISOS? Magik Muzik Remixen? In Search Of Sunrise Remixen?
Hoop niet dat t de Magik serie zal zijn, dat zou echt jammer zijn, al waren de laatste edities nou ook niet zo speciaal, niet echt veel onbekende tracks. Maar vooral de eerste cd's zijn echt nog steeds super.
Vanavond wordt t bekend via een radioprogramma ergens.
Dec-05-2002 10:04
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Ik zou zeggen....dattie gaat stoppen met remixes van Magik Muzik, maar dat laat hij nu voor een groot deel al doen door oa Geert Hunnik, maar dat is gewoon een gok
De eerste paar Magik CDs waren tijdloos, ze zijn nu ook nog goed te beluisteren...........
De muziek die op dit moment geproduceert wordt, kan je niet omschrijven als tijdloos! Daarom vind ik het ook een logische stap als Magik 7 het laatste deel is geweest, tijd voor een nieuw concept!!
Registered: May 2001
Als ie al stopt met magik,had ie beter kunnen stoppen bij magik 6....magik 7 verbleekt als je die naast 6 legt...
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Dec-05-2002 11:49
arjoderoon
Daniëlle Addict
zo dat is een waar woord. ik zet me geld ook op de magik serie.
magik 6 was het toppunt eigenlijk had dat de laatste moeten zijn..
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Dec-05-2002 12:30
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
[flame mode on]
als ie nu dan misschien zelfs eens echtvette platen gaat maken, zou wel es een keer leuk zijn
[flame mode off]
Dec-05-2002 12:37
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Is het niet gewoon dat ie nu officieel bekend gaat maken met Gouryella? Hij en Ferry Corsten doen wel altijd alsof ze nog goede vrienden zijn, maar volgens mij is dat allang over... (bijv. toen Tiesto #1 was in het Muzik Magazine, toen was Ferry Corsten 3 dagen later bij TMF ofzo voor een interview, hij had Tiesto nog niet eens gefeliciteerd (als je echt goede vrienden bent, had je al wel ff gebeld)). Maarja, meeste mensen wisten dat eigenlijk wel
Dec-05-2002 12:43
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Dat zou dan een mooie domper voor trance.nu zijn Loop je iedereen lekker te maken dat er groots nieuws rond tiësto aankomt, is het zo'n halfbakken nieuwtje dat ie stopt met gouryella.
Ik hou het op de Magik serie.
GreetZ, DC
Dec-05-2002 14:19
Jesse
Gaming TrancEaddict
ik denk zelf ook de magik..maar misschien vallen de verkoopcijfers van ISOS 3 wel tegen, omdat die zolang op zich heeft laten wachten..
Dat die daarom de ISOS "eruitgooid"...
Dec-05-2002 14:22
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Hij stopt met de Magik serie, na 5 daalde de kwaliteit aldus Tiesto. Kvond 6 toch erg goed moet ik zeggen...
Dec-05-2002 20:28
Otte
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by @ddicted
Hij stopt met de Magik serie, na 5 daalde de kwaliteit aldus Tiesto. Kvond 6 toch erg goed moet ik zeggen...
Magik 6 is absoluut niet slecht, maar 5 is zonder meer tijdsloos. 5 is met meer "lef" gemixt vind ik.
Otte