|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je doet niets fout, het is echt kut gesteld met die Myplay account. Ik heb er echt een klerehekel aan, ik gebruik ze zelf NOOIT. Ik snap ook echt niet waarom andere mensen ze gebruiken...Er mogen max. 5 users in 1 locker, en sommige mensen loggen niet uit...echt fijn.
We hebben ook wat deleters..echt SUPERKUT! Net was online gezet op een pub: Hopla, is het weer weg.
Ik gebruik nu gewoon mijn eigen ftp & we hebben nog wat 'secured' serverspace, wat dus non-deletable & resumable is. Das wel oke, maar we hebben veels te weinig, want we groeien teveel. We hebben teveel leechers die totaal niet posten enzo, en er zijn ook linkstealers.
Om een voorbeeld te geven: Dat nieuwe album van Tiesto heb ik zelf online gezet. Binnen 3 uur wassie al 50 keer gedowned. 1 van de cd's staat ook op mijn ftp, die is nu al meer dan 300 keer gedownload!! Dat vind ik toch best veel, omdat cd 1 2maal gelinked is, en dus op 2 verschillende lokaties staat.
Maarja, zo is dat altijd in deze mp3-wereld; je hebt mensen die alleen maar nemen, en nooit wat geven.....
Kom eens kijken zou ik zeggen. Ik ga niet heel de tijd lopen spammen van "Raremusicfinder is goed" & "Kom allemaal naar raremusicfinder" ofzo. Ik heb veel respect voor TranceAddict, omdat dit de eerste echt goede Trance-site is/was. Mensen zoals Swamper betekenen veel & doen ook veel, dat vergeten veel mensen nogal eens. Niemand weet precies hoeveel werk er in zo'n site zit, maar geloof van mij..dat is veel!! Dus delete neits & probeer ook je steentje bij te dragen...
Greetz,
SnuggLe
Raremusicfinder.com Moderator |
ik zat me gewoon ff af te vragen ....die deleters..zouden dat mensen zijn die fervent tegen het verspreiden van copyrighted materiaal zijn ?? .....of mensen die het snel deleten nadat zij het hebben gedownload??....die het anderen dus gewoon niet gunnen?
zal wel altijd een raadsel blijven ...
owja hoeveel mensen van die +/- 1100 members zouden actief (posten , anderen helpen) zijn?? 75 misschien?
Keep up the good work...
|