|
|
|
|
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Oct-31-2002 11:18
|
|
|
 |
 |
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002
|
|
|
Oct-31-2002 11:46
|
|
|
 |
 |
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
|
|
|
Ha die eye-riz, dokter thc heeft je droom even geanalyseerd, het komt erop neer dat je niet begrijpt wat tiesto heeft wat jij niet hebt, en dat je dus niet begrijpt waarom hij zo belachelijk veel verdiend terwijl het gewoon een mens is als ieder andere mens.
Wat ik niet kan verklaren is dat je Armin ineens tegen komt tijdens het inpakken van je spulletjes(Armin in je slaapkamer ), misschien vond je hem (onbewust) toch wel interessant die keer dat je hem gesproken hebt en vind je het toch wel zonde dat hij de grootste fout in zijn leven gaat maken, vandaar dat hij bruiloftstunnel zegt, ipv de boog die het normaal is, een tunnel is donker, eng, negatief.
Conclusie, je snapt het succes van tiesto niet en je vind Armin stiekem toch wel een skatje, met wie je graag en spelletje zou willen spelen.
Kan er ook helemaal naast zitten hoor maar ik verveel me een beetje en moet de tijd doden, ben nl ziek.
Heb zelf de laatste jaren vrijwel geen dromen meer, iig niet bewust maar ik kan me herinneren dat ik een paar jaar geleden tijdens een droom doorhad dat ik aan het dromen was, dat was erg stoer dan kan je je eigen droom beïnvloeden, en sturen. Dit was erg leuk heb ik later jammergenoeg nooit meer gehad.
Ok nu ga ik weer even verder met ziek zijn...
Edit: dikke lol om dat gesprekje access, mooi man...
|
|
Oct-31-2002 12:00
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:08.
Forum Rules: