Doe 'n greep in de platencollectie van je favo DJ !!!
Stel ... je komt een van je favoriete djs zomaar ineens tegen, en hij/zij heeft heel toevallig al zijn/haar platen bij zich.
En ineens zomaar uit 't niets zegt hij/zij tege je dat je 1 plaat mag hebbe van 'm, maakt nie uit welke ... hij/zij ken toch wel makkelijk 'n nieuwe krijgen.
(Kweet 't, tis 'n beetje ver gezocht ... maar WTF !!!)
Wie kom JIJ tege & Welke plaat (of cdr) neem JIJ mee ???
Wordt 't 'n nieuwe tune ???
Of 'n ouwe gouwe classic ???
Tell us !!!
Persoonlijk zou ik graag van Ferry Corsten 'n cdr van 4x4 - Indigo in ontvangst nemen, dit om 2 redenen:
1. Tis gewoon weer es 'n super goed nummer van Ferry
2. Khep geen draaitafel, dus cdr is voor mij wat makkelijker
___________________
TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles
Oct-30-2002 15:40
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
Location: Hammersmith Bugle
ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!
Oct-30-2002 15:47
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
Bij Tiesto
Green Martian - Wizzardy
The Roc Project - Never (DJ Tiesto Mix) <-- WAT EEN PLAAT!!
Bij Sasha
Sasha - Cowgirl vs Xpander
Sasha & JXL - Beauty Never fades
JXL - Breezer
Oct-30-2002 16:08
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by DJ_Massive
ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!
whehe
Hmmm lastig.....misschien bij Pvd: Paul Van Dyk - Nothing But You uit zn tas / koffer grabbelen.
Maar die Wizardry wat Biohazard zei is ook geen kattepis
Bij Sasha zal de keuze errug moeilijk worden:
Of Radio JXL - Beauty Never Fades
Of Iio - At The end
Verder wacht ik wel netjes op releases
GreetZ, DC
___________________
Oct-30-2002 17:05
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by Jappio
Hehe heej onno,, ik leid m af tijdens capital afterparty, en dan pik jij gewoon heel die platentas mee heheehehe
whehe goed idee!
___________________
Sasha!
Oct-30-2002 17:15
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
quote:
Originally posted by DJ_Massive
ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!
___________________
The Hague is the plague!
Oct-30-2002 17:45
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Venlo --> Holland
Marco V, die gozer heeft zoveeeeel vette platen maar ik zou Jupiter Prime - Gate To Heaven erg graag willen hebben...of Lisa Loud - The Miles of Sound...