Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nijntje
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland
Nijntje

Ik las net dit stukje op het kremlin forum.

Deze tekst is van columnist herman koch uit de volkskrant van afgelopen donderdag.

NIJNTJE:

Hoe lang woont Nijntje nou alweer in Nederland?
Vijfendertig jaar? En nog altijd komt er geen woord
fatsoenlijk Nederlands over zijn zogenaamd naïef
getekende konijnenlippen.
Die ochtend gaat Nijntje al vroeg op pad.
Hij neemt de auto.
Het is druk op de weg.
Hassan wil ook op de weg.
Nijntje steekt zijn middelvinger op.
Nee, betekent dat.
Goed zo, Nijntje
Hassan is toch maar een suffe kut-Marrokaan.
Jij met je auto bent alleen maar het instrument.
Het instrument van God in dit geval.
Hassan doet nog geen vlieg kwaad.
Dus ook geen konijntjes, moet Nijntje gedacht hebben.
Maar mag Hassan dan niet vechten?
Boem, knalt de voorbumper van Hassans auto tegen de
achterbumper van die van Nijntje.
Net zo hard als toen in de Twin Towers.
In tegengestelde richting komt de demissionaire minister
aanrijden.
Hij zou ze allemaal een rotschop geven.
Maar hij is te verdiept in zijn stukken, waarin staat dat zijn
partij van twee naar één zetel gaat.
Nijntje steekt nog maar eens zijn middelvinger op.
Het is allemaal voorbestemd dat ik deze ellende moet
meemaken, peinst hij.
Om zijn zinnen te verzetten gaat Nijntje naar een musical.
In de pauze rennen er vijftig gemaskerde mannen het theater
binnen.
En ook gesluierde vrouwen behangen met explosieven.
Hoort dit ook bij de voorstelling?, vraagt Nijntje zich af.
Niemand doet iets.
Iedereen is laf, Nijntje.
Dan stroomt het gas naar binnen.
Nijntje wil zijn middelvinger opsteken.
Maar hij is al te versuft.
Het is ook niet zo heel erg.
Het is toch maar de zoveelste kut-musical van Joop
van den Ende.
Dus je mist eigenlijk niks.
Verder kun je gerust zijn.
De Nederlandse regering heeft om opheldering gevraagd.
Wat voor gas er is gebruikt
Dezelfde Nederlandse regering die ze allemaal een rotschop
zou geven.
Dus dat zit wel goed.
Tot slot een raadsel:
Wat is erger dan reclame?
Ideële reclame, Nijntje.
Steek je middelvinger maar op als je durft.
De maat-schap-pij dat ben jij.


tsja beetje apart maar goed ik vind het wel een goed stuk


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Nov-03-2002 19:02  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....



Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands

Hij's mooi! check ook de plaatjes ff in deze thread: http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=72812


Groeten, Kamaya.


___________________
This is my sig.

Last edited by Kamaya on Nov-03-2002 at 19:27

Old Post Nov-03-2002 19:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Dit stukje is echt top!!


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Nov-03-2002 22:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Geniaal

Old Post Nov-04-2002 03:18 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nijntje
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAn Early 2002 Track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAly & Fila - "Spirit of Ka" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!