Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Sessions med MARCO V !!! ..::.. 30 april
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Smiley DJ Monday Bar Sessions med MARCO V !!! ..::.. 30 april

Monday Bar Sessions med Marco V !!!

Datum: 2006-04-30 (Valborgsmässoafton)
Tid: 22:00 - 04:00
Plats: Berns (nedre våningen, samma våning som garderoberna & toaletterna)
Stad: Stockholm
Arrangör: Monday Bar
Pris: 250 SEK förköp / 300 i dörren
Ålder: 23 (20 med förköpsbiljett)
Hemsida: http://www.mondaybar.com

DJ's

23.00-00.30 : Warmup DJ (tba)
00.30-04.00 : MARCO V

Förköp:
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkogata 21-23

http://www.marcov.nl
http://www.anna-agency.nl
http://www.mondaybar.com

Jag kommer iaf !!!

ps. Undrar varför inte MB blev vald till årets arrangör på SMC'06

Last edited by SteveTranz4ever on Mar-05-2006 at 01:42

Old Post Mar-02-2006 16:41  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Mer rejv på Berns! Givet att man glider dit

Old Post Mar-02-2006 17:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Så länge inte åldern överstiger 20 så ska jag försöka få råd att åka in

Old Post Mar-02-2006 17:11  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

vafan är brats?

Old Post Mar-02-2006 19:20 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Jag kommer ialf nästan 100% säkert
Om jag inte jobbar förståss

Old Post Mar-02-2006 20:14  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

quote:
Originally posted by benni
vafan ? brats?

Du behover inte oroa dig! Jag hade sjalv personalkort dar under 2 ars tid. Jag tycker att Berns har en bra blandning av gaster och lite brats. Stureplan ar val forst och framst snorungarnas tillhall.

Old Post Mar-03-2006 01:31  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Det är inte så mycket brats som hänger på Berns överhuvudtaget. Berns är ju främst kännt som ett vattenhål för reklam och media människor.

Låter som ett roligt event och riktigt bra val av lokal, synd att man inte kan komma.

Old Post Mar-03-2006 02:10  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by lonne
Du behover inte oroa dig! Jag hade sjalv personalkort dar under 2 ars tid. Jag tycker att Berns har en bra blandning av gaster och lite brats. Stureplan ar val forst och framst snorungarnas tillhall.

Han skrev ju "vad fan är brats?"

Brats är unga människor som antingen har eller tror dom har mycket pengar och försöker flasha med det. Slickat hår bakåt den så kallade manen är given och sen lite skjorta+kavaj och istället för att stampa så vevar dom med ena armen i takt till baywatch-themet

Old Post Mar-03-2006 14:18  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

quote:
Originally posted by mr_fisken
Han skrev ju "vad fan är brats?"

Brats är unga människor som antingen har eller tror dom har mycket pengar och försöker flasha med det. Slickat hår bakåt den s?kallade manen är given och sen lite skjorta+kavaj och istället för att stampa s?vevar dom med ena armen i takt till baywatch-themet

Jo tack, jag vet per definition vad en *Brat* ar for typ av manniska.
Som jag forklarade har Berns en blandad publik och mycket media
folk som hustler namde. Vad ar det du vill ha sagt?

Old Post Mar-03-2006 15:04  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by lonne
Jo tack, jag vet per definition vad en *Brat* ar for typ av manniska.
Som jag forklarade har Berns en blandad publik och mycket media
folk som hustler namde. Vad ar det du vill ha sagt?

Att du gjorde en quote av något han inte skrev, du svarade på frågan varför är brats dära men han i själva verket frågade vad en brat är förnågot

Old Post Mar-03-2006 19:16  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

berns, jahapp då blire väl 23 dårå :P

Vore grymt nice att gå men jag är eventuellt upptagen med annat då, kan inte säga något på rak arm men det vore kul

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-03-2006 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

quote:
Originally posted by mr_fisken
Att du gjorde en quote av något han inte skrev, du svarade p?frågan varför är brats dära men han i själva verket frågade vad en brat är förnågot

Alright man! Jag tog for givet att han visste vad en brat ar for nagot. Ordet figureas sa gott som varje vecka i tidningarna.

Old Post Mar-04-2006 01:42  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Sessions med MARCO V !!! ..::.. 30 april
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProper ID from Digweed Beirut [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWatergate - Heart Of Asia [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:46.

Forum Rules: