|
ja jävlar ja, e det du som har gjort den? fick den för ngn dag sedan. på share_n tror jag... den va väldigt bra! lät som sagt väldigt proffisionell! gillade beat.sen och bass.en, syntharna som droppa in vid bridgen var minst sagt episka. skarpt bra remix! 
|