Registered: Oct 2000
Nummertje uit MTV, de djs van afgelopen zaterdag
afelopen zaterdag wat Intenze op de DJ´s op MTV.
Ik zoek een nummer die DJ Jean draaide. Het was een soort Hardhouse nummer. Het is een cover nummer van een nummer uit de jaren 70 volgens mij. Hij draaide het nummer voor The Moon - Blow the speakers.
Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel.
alvast bedankt.
bas
Nov-03-2002 21:48
Teal'k
Supreme tranceaddict
Heb je geen stukje opgenomen ofzo? of is er een liveset van?
Misschien dat bonzai em wel weet hij is onze (enige) Jan -fan
Over "The DJ's" gesproken, vrijdag draaide 2 dj's, ik denk zelf dumonde of cosmic gate, een super gaaf nummer. Ik schakelde laat in, rond 5 over half 1, maar volgens mij heb ik die tune eens gehoord in een film ofzo, kwam in ieder geval bekent voor. Weet iemand welk nummer ik bedoel??
Nov-05-2002 18:21
Access
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Tja, kweet 't nie zeker ... maaruh:
4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)
Maybe ...
Nov-07-2002 22:21
AcidSyl
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by MennoB
Over "The DJ's" gesproken, vrijdag draaide 2 dj's, ik denk zelf dumonde of cosmic gate, een super gaaf nummer. Ik schakelde laat in, rond 5 over half 1, maar volgens mij heb ik die tune eens gehoord in een film ofzo, kwam in ieder geval bekent voor. Weet iemand welk nummer ik bedoel??
Goeie kans dat dat
Rank 1 - Symsonic (Dumonde remix)
is.
Megaplaat!
Komt binnenkort uit op ID-T.
Nov-08-2002 11:56
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by AcidSyl
Goeie kans dat dat
Rank 1 - Symsonic (Dumonde remix)
is.
Megaplaat!
Komt binnenkort uit op ID-T.
Ik had em toevallig gister ook gehoord in de herhaling van MTV. Was er nou niet echt kapot van eigenlijk.....juist het hele mooie uit het nummer werd door de typisch dumonde style weggenomen. Maar moet wel zeggen dat ik de kwaliteit van de geluidsopname niet echt best vond....live klinkt natuurlijk heel erg anders. Zal em nog paar keer moeten horen denkik
Idd grote kans dat dat de track is die je bedoelt Menno
Originally posted by TranceFool
Ik had em toevallig gister ook gehoord in de herhaling van MTV. Was er nou niet echt kapot van eigenlijk.....juist het hele mooie uit het nummer werd door de typisch dumonde style weggenomen. Maar moet wel zeggen dat ik de kwaliteit van de geluidsopname niet echt best vond....live klinkt natuurlijk heel erg anders. Zal em nog paar keer moeten horen denkik
Idd grote kans dat dat de track is die je bedoelt Menno
Als jij hem gezien hebt gisteren, dan heb ik hem dan ook weer gezien, want dat was het enige nummertje wat ze draaide (geloof ik). Dus zal het wel rank 1 - symsonic (dumonde remix) zijn (hij kwam me al bekent voor )
Nov-08-2002 17:49
basvh
Bert says: Hatseflats!
quote:
Originally posted by TranceFool
Jeh die weetik dies heel erg vet....
Organ Donors - 4 Tribes (Original mix)
bedankt man, heb hem daarnet gedownt. heel vet nummer.
Nov-08-2002 17:53
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by MennoB
Als jij hem gezien hebt gisteren, dan heb ik hem dan ook weer gezien, want dat was het enige nummertje wat ze draaide (geloof ik). Dus zal het wel rank 1 - symsonic (dumonde remix) zijn (hij kwam me al bekent voor )
Nee ze hebben wel meer gedraaid maar het was idd wel het laatste nummertje ja
Luister maar es naar het Origineel van Symsonic, dan herken je em wel denkik