|
השנה לדעתי לא הייתה משהו בכלל, בערך כמו 2001
אבל באמת יש עוד חודש, ויש כמה נחמדים שאמורים להשתחרר בזמן הקרוב
אבל בנתיים ה-3 הטובים שלי ל 2002 הם
1. signum - the second wave
2. solar stone - solarcoaster (airbase remake
3. altitude - altitude (shokk remix) (April 03 2002)
הממ
אולי בהמשך אני יזכר בעוד כמה טובים

___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
|