|
אצלנו בכיתה ט הוא שם שירים מאפנים
ואז חבר שלי הביא לו דיסק עם טראנסים טובים וכולם נהנו, למרות שהוא מיקסס אותם הכי גרוע בארץ
הוא לא ידע מה זה טראנס אז ברגע שיש את הירידה המרכזית של השיר, אתם יודעים שמתכוננים לעלייה מטורפת, הוא מכניס שיר אחר
מטומטם!
ואז חבר שלי הביא לו דיסק של
ANTIZACHEL MIX
שהוא הכין ב
EJAY
וזה היה כזה מצחיק
הדיג'יי אחרי דקה מוציא את זה מהמערכת, זורק את זה על חבר שלי ואומר
"תעיף את הזבל הזה מהמערכת שלי"
___________________
Never again.
|