Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Förkyld
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002
Sad Förkyld

Ah, hatar o vara förkyld.

Var tvungen o vara hemma idag för att jag hostar hela tiden och snyter mig varannan minut

Anyway..nån som har lite tips för att fort ta bort förkylningen ?

Old Post Nov-18-2002 16:00  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Read This!

ehum

nässpray brukar funka för mig å sen om du har ont i halsen ska du äta...uhm, vad heter det nu? bafucin mint (såld på mintsmak e ja ) å sen tycker ja du ska käka ABCD-vitamin, piggar upp lite..å så ska du dricka varma drycker å sen ska du inte va uppe å tassa...utan sov dig frisk...det e bra asså...man blir friskare fortare då..

Krya på dig nu

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-18-2002 16:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

*Äta ordentligt
*Hygien
*Testa byt sängkläder och du känner dig bättre dagen efter... funkar alltid för mig...
*Vägra va sjuk

Old Post Nov-18-2002 16:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Ghost Smilie

Lyssna på trance och drick MYCKET vatten....det är ditt bästa reningsvärk... juh mer du pissar, desto mer värme och dumma bakterier gör du av med....

Old Post Nov-18-2002 16:37 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Love Poundin' Sensation

mind, hahahaha, mer värme????

värme e ju finfint juuu

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-18-2002 16:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag har iofs för mig att man inte vill ha värme när man har feber men fyrkyld vette fan....kan iofs tänka mig att bakterierna myser lite extra mycket i slemmhinnor å liknanden om det är varmt

ska inte säga nått säkert dock :P

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-18-2002 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

ahmen vizay

klart ja vet hur han menade å att man kanske inte vill vara varm när man e sjuk, även om _ja_ hellre ligger under täcket å kurar, hatar att frysa.

ja mena värme i den andra bemärkelsen jöh mellan människor, men d var ingen som fatta dä

skojjar lite bara...

hysterix, just D, ät glass asså....d kyler ner lite kanske... men du hade ju inte feber va? det e fasen pesten asså...

men nu måste du ju bli frisk som en nötkärna ju, för alla har gett så fina råd

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-18-2002 16:49  Sweden
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

inte jag....har bara märkt grejerna som glorie sagt

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-18-2002 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Slå en puka, det öppnar luftvägarna.

Old Post Nov-18-2002 17:34  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

WOW..8 replies på knappt en halvtimma

Tack för alla goda tips...måste krya på mig nu

Old Post Nov-18-2002 18:35  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Usch är också fetförkyld
brukar gå runt och tycka synd om mig själv och göra allt för att undvika uppmärksamhet

Old Post Nov-18-2002 18:53  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Vizay
jag har iofs för mig att man inte vill ha värme när man har feber men fyrkyld vette fan....kan iofs tänka mig att bakterierna myser lite extra mycket i slemmhinnor å liknanden om det är varmt

Du ska ha värme, anledningen att du blir varm när du blir sjuk är att det är kroppens system för att ta kål på bakterierna. Det är därför du får feber. Febernedsättande tar man bara när man måste vara aktiv och på det sättet bli mer "mänsklig", så man ska inte käka febernedsättande medel, det bara sänker återhämtningshastigheten. Så gör som Glorie, kryp under täcket och elda ut bakterierna. När man börjar hosta är det ett tecken på att man är på bättringsvägen.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-18-2002 19:06  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Förkyld
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackandrea oliva - sombatiki [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree`n`One - "Reflect" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:08.

Forum Rules: