Jahapp, då var 3 styck biljetter beställda. Hoppas fan på att jag var bland de 1000 första så jag får den där CDn
Tänkte jag skulle starta en ny tråd för folk som beställt så man enkelt kan se vilka som ska med..
(Lyssnar på Svenson & Gielen - Twisted för att komma i rätt TE stämning)
Dec-02-2002 18:31
doter
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Clubbin' On Sunshine
im goin
ja ska lätt åka!!!
ett gäng på 4-6 tror ja typ att vi blir
tänkte oxå försöka bli bland dem 1000 men ja blir nog inte d nu iaf... ja va ju på förra å hade DVD men den tappa ja bort på ML resan!!! *FITTA*
___________________
TrAnCëAdDïcT
Dec-03-2002 11:51
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Kungligt! Grymt kul kommer du ha, missa inte Armin som sagt,
Ska försöka ta mig iväg själv också, om jag har pengar dvs,
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by ScuL
jag e där
en svensk i Utrecht
du, kan du tala om för mig vilket av de båda B&B-hostels som ligger närmast Jaarbeurs? Ja har frågat en annan kompis i Utrecht, men han var osäker.
Ja e förhoppningsvis där
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-04-2002 18:41
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
scul e inte svensk....han e holländare som kan svenska...är det inte så scul? =)
hmmm fasiken alltså, ser ut som att jag får hoppa över det hela den här gången...har kollat över möjligheterna men de såg lite för osäkert ut så jag skippar
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Dec-04-2002 19:10
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
ni är svin allihop
Dec-04-2002 19:14
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
å det stämmer. jag är fullblod hollandare hehe
det finns inte så många hotels eller hostels nära jaarbeurs'en själv men jag ska titta vad jag kann finna.. Utrecht är en relativ stor stad. typ 400.000 invånare .. så det är inget problem att fina nåt annat i rest av staden.
B&B Utrecht
Alternative to Youth Hostel B&B Utrecht. Good and cheap accommodation12 Euros per night including breakfast and sandwiches. CookingPossibilities free of charge, Rent a bike, Internet Facilities free of charge, Excursions and Activities.
Rum för en person av € 45
Rum för tva personer av € 50
Gruppsrum för tre personer av € 70
Gruppsrum för fyra personer av € 80
Gruppsrum för fem personer av € 85
Gruppsrum för sex personer av € 100
Gruppsrum för sju personer av € 120
Gruppsrum för åtta personer av € 130
Sovsal (för en stor gruppa!) från 12 till 16€
(per natt)
Priser är inklusiv frukost (24 timmer på dag, öppet buffet)
Det finns grattis internet
Alla rum har TV.
Lägenheten finns ungefär 15 minuter från stadens centrum (gående).
Och de har parkplatsarna.
Totalavstand till Jaarbeurs'en är 2.6 km och det tar 6 minuter med bilen.
B&B Utrecht City Center
This new hostel is located in the city center of Utrecht in a historical 1870 building, in front of the city theater. From 16 Euros. Free breakfast, free luch packet, free internet (12 computers), free use of printers/scanners. Free fitness room. No curfew. Check-in time by appointment. Check-out at 16.00 hours. The breakfast is of the best.
Rum för en person av € 55
Rum för tva personer av € 65
Gruppsrum för tre personer av € 90
Gruppsrum för fyra personer av € 120
Gruppsrum för fem personer av € 140
Gruppsrum för sex personer av € 160
Gruppsrum för sju personer av € 120
Gruppsrum för åtta personer av € 130
Sovsal (för en stor gruppa!) från € 16
(per natt)
Grattis frukost hela dagen och grattis internet
Totalavstand till Jaarbeurs'en är 3.7 km och det tar 8 minuter med bilen.
btw de spelar jävla kul trance på ID&T radio just nu??
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
weeeeeeeeeeeeee
ScuL.....oj oj oj oj vaaaa snääääääll du e! suttit å fixat me kartor!! Wow.. asschyst! Hur kommer d sig att du snackar klockren svenska??
Sist vi var nere i Utrecht bodde vi på B&B City Center...det var dugligt boende.. men svårt som tusan att hitta
alltså e det närmare att bo på det andra.. okej...
Tack såååå heeemskt mycket för livsviktig information
(har själv letat boende i U, men hittar bara dessa 2 alternativ...
shit bor det 400 000 pers i U? Oj oj oj.. trodde vi snacka 200 000 personer ungefär..
återigen.. tack allra mjukast.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-04-2002 20:05
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
sure m8 anything to make a Swedish trance buddy happy hehe
min Svenska? bara övning.. övning.. och övning.. och besöker Sverige flera ggr i året.. (sommersemester och sportsemester för att åka skidor ) o Svenska kompissar
Gående är den andra närmare men på cykel/med bilen eller bus är första närmare (och billigare!). Den andra är mitt i centrum alltså det betyder att det finns ingen plats för bilen osv.
inte precis 400.000; men fast med alla suburbs... utrecht själv 270.000.. add up nieuwegein (62.000), ijsselstein (32.000), driebergen (18.000), zeist (59.000) and maarssen (40.000). (all located within 5 kilometers of the city, but yet a different kommun)
481.000 even! hehe..