Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > rave kläder
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
rave kläder

har ju varit en del snack här om var man köper det och så... så min fråga till er är:
"Vilka av er använder det?"

själv har jag inga... går visserligen inte på rave och sånt (har inga kompisar som gillar techno ehm.. menar trance )

vet inte om jag skulle kört med det även om jag gick på det.
men svara på ni.

Old Post Nov-18-2002 14:44  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Ja brukar ha såna här på mej:

Nappar i håret , glowsticks i öronen å massa självlysande klistermärken i pannan!

lol!

Nej ja har inga rave kläder , gillar inte utsvängda brallor å sånt! Tycker inte det är snyggt.

Late||RZ.!

Old Post Nov-18-2002 14:57  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

klart man har rejver brallor

Old Post Nov-18-2002 15:10 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

jag skulle ha såna grymma uv-tröjor om jag hade massa pengar

Old Post Nov-18-2002 15:54  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

d e lätt mycke enklare för tjejer att leka att man har trancekläder fast man inte har det. tycker ja iaf... eller hmm, ja vet inte...för alla tjejer har typ redan svarta långa kjolar... (å så brukar ja inte köpa typ långa svarta kjolar som e heltajta typ, nej, ja köper dem lite coola så det ser lite club ut..)

svar på frågan kanske: nej, har inge clubwear..precis.. 3-4 plagg bara... men ja har andra coola klubbkläder...som går lika mycke an

dock vill ja passa på att säga att ja tycker det e GRYMT snyggt me klubbkläder (kommer köpa snart asså, lite mera) speciellt på KILLAR! Shit... *dregla

när ja var i sthlm på sist, på genomresa gick ja bakom en kille som hade skiiiitsnygga oranga byxor på sig.. samt en svart jacka me nåt orange band på liksom, väldigt snyggt

såg ett praktexemplar i helgen på nån som klätt upp sig för mycket asså.. så det såg illa ut

först knallgula byxor, sen nån annan färg på tshirten som inte matcha, å sen en såndär blå spacetribejacka me massa vita planeter på ni vet...lägg till 4 glowstix på det.. ursäkta asså.. det såg candy ut, inte snyggt... nåja...det e kul ändå me klubbkläder.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-18-2002 16:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

jag håller på att konvertera till ravestilen...så jävla dyrt bara om man har 0kr inkomst så det blir lite lite i taget men jag hoppas på att ha bytt över till sommaren eller nått

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-18-2002 16:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Talking hohohohohohoho

konvertera till ravestilen? va gullit asså

hahahahha

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-18-2002 16:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Smiley DJ

Jag har en del ravekläder...fast dom använder jag privat oxå...inget neon och dylikt (blinkande lampor dock )..mer diskreta kläder som man kan använda i båda fallen

Old Post Nov-18-2002 16:35 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

HappyHappy

trevligt, gillar såna som kör privat me asså.. coooolio

ja e så tråkig så ja kör main överlag å club på fester, men jaja

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-18-2002 16:40  Sweden
Vizay
immiNspired

glorie inte va tyken nu

asså jag e inte så jätteförtjust i neonstilen heller....mer svart å vitt å diskreta toner som faller mej i smaken

btw kolla vem som snubblade in i forumet

(Users Browsing this Forum: mindshooter, Plastic Angel, Glorie, dj_hysterix, Vizay)

tror han hamnat lite fel

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-18-2002 16:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Glorie
d e lätt mycke enklare för tjejer att leka att man har trancekläder fast man inte har det. tycker ja iaf... eller hmm, ja vet inte...för alla tjejer har typ redan svarta långa kjolar... (å så brukar ja inte köpa typ långa svarta kjolar som e heltajta typ , nej, ja köper dem lite coola så det ser lite club ut..)

hehe..e du fjortis eller?

anyway..

Jag har en del ravekläder men brukar inte gå runt med dem så ofta. Nästa gång jag ska till sthlm så ska jag köpa hem lite mer..skulle behöva ett par feta ravebrallor till.

Old Post Nov-18-2002 17:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
(Users Browsing this Forum: mindshooter, Plastic Angel, Glorie, dj_hysterix, Vizay)
tror han hamnat lite fel

Tror inte jag! Han kanske e ute å jagar svenska flickor. Så du får ta å akta dej Glorie!

Old Post Nov-18-2002 17:04  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > rave kläder
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID @ The Pool - London 2005 [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBacon Popper - Free (Smoked Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:23.

Forum Rules: