yeah, bra kvalitet nu, köpt ny sladd på Clas Ohlssons som en "tröst" mix för Svaj grejen eller nåt... 1.Miro - Jungle Of Mirror 2.Discovery - Missing (John "00" Flemming remix) 3.System 7 - High Plains (Voyager Mix) 4.Planisphere - Hosanna 5.Red Devil - Proximity 6.Fu Man Choo - Outlaw (Praha Remix) 7.John Occlusion - Psy Drums (Art Of Trance Remix) 8.Epsilon 9 - Lifeformation (Classified Project Remix) 9.29 Palms - Touch The Sky tid: 57:31 ca: 80 MB lallalaaa..... Endre - Fuck Svaj Mix
Fuck Svaj Mix haha.... Låtlistan ser riktigt lovande ut... Drar ner i 50 kb/s
aah, kungen först ut i NERLADDNINGS TÄVLINGEN med 50 kb/s
gick sakta nu, provar mitt i natten sen, måste få ut maximalt av snöret ju
___________________ man with no sig
quote:Originally posted by Endre aah, kungen först ut i NERLADDNINGS TÄVLINGEN med 50 kb/s Sjönk just till 25 kb/s. förbannade leechare Haha... det e lugnt....Armin lirar riktigt nice idag
SUPER NAJJS Endre.... laddar hem nu Ser la gött ut...
___________________ www.Steveheden.se
ah, steve, najs. kom igen männnnniskorna, lite nerladdning och kommentarer, har ju inte postat Mix på länge
Jag lyssnar som bäst nu... http://tranz.mine.nu:8000/listen.pls
hehe...yeah
Jag tycker faktiskt detta lät skit bra... cleana mixar... bra låtval... kommer gå igen denna... btw: var uppe i 65.3kb/s i DL
tack steve
du ljög.... mixen står på 57:32 för mig. du har skrivit 57:31... känner mig riktigt besviken på dig.. började precis lyssna så jag kommenterar senare
___________________ Daniel