הלו אנשים..
מה המצב אנשים?
לא כתבתי פה איזה שנה...אם לא יותר..
משום מה הפסקתי, עד שנכנס לי לרשימה באייסיקיו מישהו מסתורי שמכנה את עצמו מושמן וקרא לי לחזור..
אני רואה הרבה השתנה פה אני לא מכיר פה הרבה אנשים, בזמן שכתבתי פה היינו איזה 7 אנשים אני חושב....
טוב בכל מקרה, אני מקווה שיצא לי לרשום פה יותר עכשיו!
בכל מקרה אם מעניין את מישו מה קורה איתי כרגע - אני סיימתי תיכון מתגייס לצערי ב24 במרץ..אני כרגע עובד בסקרים..יוצא בד"כ בימי חמישי לגת-רימון וביום שבת לדום (מסיבות חיילים..)
עדיין המצב בארץ על הפנים בכל המסיבות האלו שומעים את אותם שירים מיינסטרימים מסריחים..אבל זה נושא לטופיק אחר..

האמת היא שהסגנון שלי קצת השתנה בשנה האחרונה.. פעם הייתי חולה על הטראנס המלודי האירופאי של טאנל טראנס פורס ופרי קורסטן וכל הדיג'איים ההולנדים.. אבל היום אני יותר שומע פרוגרסיב-האוס וטיפה גרוב/ניו-יורק ..אבל עדיין הדיג'יי שאני הכי אוהב הוא ארמין ואן בורן, אין הבןאדם הזה פשוט גאון...
והאמנים שאני כרגע הכי אוהב הם סשה וג'יימס הולדן. האלבום של סשה פשוט מדהים לדעתי..במיוחד הקטע "בלודלוק"!!! 
אני גם חולה על האחים פלאש הישראלים, כשהייתי באילת לפני 4 חודשים פגשתי אותם בחוף פאפאיה ודיברתי איתם איזה שעתיים והם סיפרו לי על כל מיני קטעים שהולכים לצאת ועל כל מיני לייבלים אבל זה גם נושא לטופיק אחר!
טוב אז תרשמו תגובות, במיוחד כל ה"חדשים" שנכנסו לפורום בשנה האחרונה..
אה יש סמיילים חדשים אני רואה 
|