חיזיון . . .
טוב אז ככה ... אני יודע שזה נשמע מוזר
אבל היום ככה באוטובוס חזרה מירושליים חשבתי לעצמי
נכון תמיד כינורות וגם תמיד פסנתר נשמעים פצצות בטראנס ?
אני אומר צריך לנסות באחד המופעים האלה כמו בטראנס-אנרג'י או בסנסשיין
צריך לעשות מופע כזה למשל כמו של ראנק 1 שזה יענו בהופעה חיה הם מנגנים ולא מתקלטים אבל כמו שיש מופע של
מטאליקה ושל הפילהרמונית
אז ככה לעשות נגיד טיאסטו והפילהרמונית !
תחשבו איזה מגניב זה יהיה !!!
טיאסטו עולה לנגן עם מלא כנרים בצדדים ופסנתר וכל מיני חרא כאלה !!!
יא אללה אני נגנב רק מלחשוב על זה !
ראנק 1 עשו משהוא כזה בטראק
SUCH IS LIFE
בסנסיישן שיש שם את הנגני כינור בהתחלה אבל זה עדיין
לא זה - אני אומר זה יהיה להיט !
יא-אללה תחשבו
SOUTHERN SUN
עם טיאסטו על הפטיפונים , הזמרת ועוד מאה נגני כינור ופסנתר וכאלה !

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|