כנס לפורומים של הפולס
Polls, Polls, Polls
חבר'ה הייתי מה זה שמח לראות אותכם בפורומים של הפולס, גם המוזיקה וגם הכל דבר, לדעתי אלה נושאים הכי כיפיים לדסקס, מה גם שפול עצמו, בעיק בפורום סקרים של כל דבר, הוא מלכתחילה טרד של ספאם ככה שאתה יכול להמשיך לדבר על הנושא הלא קשור ולעשות שכונה כמו שאנחנו אוהבים

אני כספאמר לא קטן בפורומים האלה הייתי שמייח לראות אותכם
ובכלל
הייתי שמח לראות יותר מהאנשים שפה בפורומים הבינלאומיים, אתם חסרים לי שם... חוץ ממוש רועי ולפעמים יובל אני לא רואה חבר'ה יוצאים מפה יותר מדי, ואם כבר לגלוש לקטע של הספאם אז ככל שהפוסטים ירוכזו פה פחות, פחות ספאם יהיה פה כי לזיין שכל אפשר גם בין יבשות!!!!
יאללה פורום איי אל טי איי, להתחיל בייצוא מאסיבי!
___________________
Check My Music
|