|
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש לי קקי
תגובה אחרי
.
.
.
|
כנראה היה לך קקי שמח
סתם, תודה על התגובה אחי, באמת ניסיתי להתחיל אותו בהתחלה כמו פסיכודלי, אבל החלטתי לשנות את זה למשהו מוזר - כמו שזה עכשיו
וגם נייקון אתה צודק באמת חסרים באסים, כיאלו בכלל לא השתמשתי בבאסים, ..
ובאמת לא ציפיתי לתגובות יורת טובות, עשיתי את הטראק בעקרון כדי להכיר יותר טוב את פרוטי לופס, לא יודע אם יהיה לי בכלל רעיונות לטראק נוסף, אבל זה בהחלט היה כיף לעשות את הטראק הזה...
עוד תגובות בבקשה, אני אשמח לשפר אותו אם אני אוכל!
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|