|
| quote: | Originally posted by cluBBer
אם אני לא טועה
כל שנה יש ליין אפ עם שני דיג'יים מחול ואיכשהו תמיד אחד מהם לא מגיע
מוזר.... |
אתה לא טועה
באפטר עצמאות שנה שעברה היה השיא כשהביטול של ניק פאנציולי נודע רק למי שנכנס לתוך המועדון במהלך המסיבה...
בכל זאת משמיוחד באפטר פורים זה שהוא האפטר היחיד כנראה שבאמת מצליח לעמוד מעל המוזיקה...אני אמנם אחד שמעדיף את היציאה שלי למועדון במקום הראשון בגלל המוזיקה - אבל במקרה הזה זה נראה לי פשוט חוויה שיותר מדי אנשים המליצו לי עליה מכדי לפספס
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|