Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Moment de detente
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002
Moment de detente

Bienvenue dans ce que j'appelle le thread qui donne des forces.

A deguster avec envie, mais pas touche c'est qu'un ecran d'ordinateur.

Gisele la

Old Post Dec-04-2002 09:44  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

ah merci chouk' de me detendre grace a ces photos au boulot

Old Post Dec-04-2002 13:03  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Par contre, elle a vraiment une vieille tete la deuxième...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-04-2002 13:20  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Par contre, elle a vraiment une vieille tete la deuxième...

ouai je trouve aussi et elle fait un peu trop maigre sur la photot, par contre elle a une bonne paire de lolo (bridgida)

Old Post Dec-04-2002 13:28  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
elle fait un peu trop maigre sur la photot

Juste comme j' aime...
Par contre tu vois genre calista flockhart, la c trop !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-04-2002 15:32  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

que voulez vous que je reponde a ca ???

Pourquoi ne pas mettre rien que pour moi de jolis de messieurs torse nu en jean ??? (c'est comme ca que je les preferes les hommes...)

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Dec-04-2002 22:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Maria Carla Boscone est mon top model prefere, je sais pas pourquoi mais elle inspire chez ce petit truc, elle attire mon oeil, son visage est si doux, ses yeux tellement ronds... enfin tres jolie cette nana, si qqu'un la connait, parlez lui de moi, je vous en serez a jamais reconnaissant.

Old Post Dec-05-2002 12:02  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Ah oui faut aimer parce qu'elle est maigre comme un balet lol!

Old Post Dec-05-2002 12:08 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

J'aime pas franchement je dois avouer, ni sa tete ni son corps...

Old Post Dec-05-2002 12:18  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Tu n'as pas tord, mais tu sais les criteres de beaute...evoluent.

En Thailande ya pas de grosses filles, par contre en France, et voila de la culotte de cheval, des doubles mentons...

Arrhhhg, je l'aime cette fille et puis si t'aimes pas, tant mieux, car elle m'est exlusive

Old Post Dec-05-2002 12:19  France
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by choukri
En Thailande ya pas de grosses filles, par contre en France, et voila de la culotte de cheval, des doubles mentons...

C'est pas parce qu'il y a des courgettes dans mon jardin que je vais en manger, j'en donnerai à la voisine!

Ben là c'est pareil, je vais pas sortir avec "de la culotte de cheval" comme tu dis parce qu'il en court dans mon pays, je les laisse à ceux qui aiment!

Old Post Dec-05-2002 12:22 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by Shito
J'aime pas franchement je dois avouer, ni sa tete ni son corps...

Et ouais elle sort des sentiers battus, j'aime aussi... La difference fait la beaute et elle ne ressemble a personne, elle est unique.

C'est un tresor et les s adorent ce genre de piece d'or

Old Post Dec-05-2002 12:28  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Moment de detente
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help id this song i listen to this at trance energy 2007 [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRiley & Durant - Magnificent Love [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:48.

Forum Rules: