tjaba allihoppa... nu sitter kag pa ett iternet cafe pa khopangang.. a i kvall ar d full moon party!!!! fan va skoj d ska bli... =)... ehhhh typ 10 000 pers som stor o dansar lite overallt pa stranden.... ska bli sa skoj...
nan skrev att jag skulle till thai sa skrev nan att jag skulle vara aktsam over vilka skivor jag koper har... jag kope en skiva som inte finns i verkligheten hemma. som hette typ best trance ever.... o pa sjalva cd:n sa satt de en klister lapp som d stod best trance ever pa men jag drog bort den o kollade pa vad d stog under o jissa vad d stod... best of rod stuart...... men d va trance pa den sa jag fattar verkligen inte hur dom gor cdna... vet nan d eller??? aja klockan har ar 16:48.. sa jag ska ga hem o forsoka sova lite sa man orkar rocka hela natten...=)...
hare bast \\ GyLLe
Nov-19-2002 09:51
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Hahaha... Rod Stewart vilken blåsning. Har hört att Full moon parties ska vara mäktiga. Hoppas du har en trevlig semester!
Nov-19-2002 09:54
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
ahh, f*n va skoooooj.. ha det så härligt asså...
å partyt sen... *avis
Nov-19-2002 09:55
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Fan va härligt.... Ja du gylle... här i svedala så är det grått mulet och det varvas mellan regn och snö... brrrrrr !!!
Så jag hoppas du njuter och festar en massa åt oss också.
Lustig historia där med Rod Stewart som börjat köra trance på äldre dagar synd han inte kan stå för det utan sätter på en trance label på CDn.... (där har du din förklaring... he he)
nan skrev att jag skulle till thai sa skrev nan att jag skulle vara aktsam over vilka skivor jag koper har... jag kope en skiva som inte finns i verkligheten hemma. som hette typ best trance ever.... o pa sjalva cd:n sa satt de en klister lapp som d stod best trance ever pa men jag drog bort den o kollade pa vad d stog under o jissa vad d stod... best of rod stuart...... men d va trance pa den sa jag fattar verkligen inte hur dom gor cdna... vet nan d eller??? aja klockan har ar 16:48.. sa jag ska ga hem o forsoka sova lite sa man orkar rocka hela natten...=)...
hare bast \\ GyLLe
hoho, precis va ja sa. lol, dom där thailändarna.. ujuj, trevliga prickar..
Nov-19-2002 13:10
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
hehehe, jaså rod stewart har börja lira trance, där ser man
aja, det låter som du har det fett, fortsätt med det! hörs
Nov-19-2002 15:25
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Har hört att Rod Stewart gått över till Progressive Trance
Nov-19-2002 19:22
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Har hört att Rod Stewart gått över till Progressive Trance
Så han skippar helt det där med melodisk trance nu då...?
Last edited by SteveTranz4ever on Nov-19-2002 at 20:01
Nov-19-2002 19:46
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
jaha da var allt over....
men bvilket javla drag d va??? fiiii fan va tjysst mjusik oxo =) nara som jag kommer i hag ar tiesto, gielen, jean, Iio, dj scot project mm.. sa javla kul... partade fran typ 23 pa kvallen o ca kl 02 knata vi ner pa stranden som nu var packad med folk ca 8-9000 st var dom... sa df var ratyt maktigt som nan namnde... sa vi stog o dansa till solen gick upp som den gor ungerfar vid 06... sen var jag lite trott.. sa vi gick a la oss med oronpropparna i hogsta hugg... vi bor namligen 20 meter fran en club.... =) sa d ar ganska hog musik nar man ska sova.... na nu ska jag forsoka ata natt....
hare bra // GyLLe
Nov-20-2002 06:35
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Låter ju riktigt fett!!
Spelar dom mkt psyTrance, eller är det mest prog./uplifting?
Kan tänka mig att dom spelar en del goa och ambient där också..
*NYFIKEN*
Nov-20-2002 09:08
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
jaha da var allt over....
men bvilket javla drag d va??? fiiii fan va tjysst mjusik oxo =) nara som jag kommer i hag ar tiesto, gielen, jean, Iio, dj scot project mm.. sa javla kul... partade fran typ 23 pa kvallen o ca kl 02 knata vi ner pa stranden som nu var packad med folk ca 8-9000 st var dom... sa df var ratyt maktigt som nan namnde... sa vi stog o dansa till solen gick upp som den gor ungerfar vid 06... sen var jag lite trott.. sa vi gick a la oss med oronpropparna i hogsta hugg... vi bor namligen 20 meter fran en club.... =) sa d ar ganska hog musik nar man ska sova.... na nu ska jag forsoka ata natt....
hare bra // GyLLe
Använde du öronproppar även under festen? Tycker bara det är intressant att veta hur många som egentligen gör det...
Steve..haha väldigt välgjort det där...Hade det inte varit för att grejen låg på din server (kollade i adressfältet) så hade jag fan inte fattat
Nov-20-2002 11:20
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
nja... dom lirar allt mojligt... assa jag horde en overgang fran PVD - for an angel till varsta goa laten sa dom lirar typ hela registret...
jepp jag anvande propparna under festen sa javla hog volym o jag jillar inte d dar tjutande ljudet efter nar man ska forsoka sova... na nu ska jag kila i vag o kaka middag... har namligen sovit sen mitt forra inlagg...=)