Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Snart GÄLLER DET!!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Snart GÄLLER DET!!!

Nu börjar det dra ihop sig inför höstens stooora grej, mondaybar kryssningen (12-13 december).

Har själv ordnat med resa ditt precis... blir tåg tur/retur... vi kommer upp vid halv 5 tiden på torsdageftermiddag och sticker vid kvart över 6 på lördagmorgon.

Tanken med det var att då kan man gå på efterfesten på sturecompagniet och sen ta tåget direkt hem efteråt =)

Snackat lite med steve4trancer om att ordna någon sorts ta-träff!
Vilket låter helt kanon i mina öron.

Så, vilka mer härifrån är det som ska med på cruisen?!?!

/Martin

Old Post Dec-02-2002 21:07  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Rätt som du sa sipotändarn , jag tycker alla TA medlemar som ska åka på denna kryssning absolut ska träffas upp...

Ett ställe som folk mest troligt kan hitta till är entrén... alternativt receptionen... Dom kanske rent av ligger vid samma ställe...
Nu har jag åkt med denna båt ett flertal gånger och borde väl veta detta... men jag kan luska ut mer detaljer imorn, jag ringer Silja å hör efter...

Jag vet att många kommer att äta vid buffén som kommer igång alldeles när båten lämnar hamn... båten lämnar ju hamn vid 20.00 som vi alla vet (inte missa)...
Personligen tycker jag inte vi ska ses för sent så 22.00 - 23.00 kanske vore nåt om inte just i den sekunden nån fet DJ släpper sig.... en fet låt mena jag...

Och sen gå gemensamt å dansa till nån DJ eller kolla läget... min önskan är att få ta ett gruppfoto... Kommer ju ha med både APS kamera och DV kamera...

Old Post Dec-02-2002 22:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Rätt som du sa sipotändarn , jag tycker alla TA medlemar som ska åka på denna kryssning absolut ska träffas upp...

Ett ställe som folk mest troligt kan hitta till är entrén... alternativt receptionen... Dom kanske rent av ligger vid samma ställe...
Nu har jag åkt med denna båt ett flertal gånger och borde väl veta detta... men jag kan luska ut mer detaljer imorn, jag ringer Silja å hör efter...

Jag vet att många kommer att äta vid buffén som kommer igång alldeles när båten lämnar hamn... båten lämnar ju hamn vid 20.00 som vi alla vet (inte missa)...
Personligen tycker jag inte vi ska ses för sent så 22.00 - 23.00 kanske vore nåt om inte just i den sekunden nån fet DJ släpper sig.... en fet låt mena jag...

Och sen gå gemensamt å dansa till nån DJ eller kolla läget... min önskan är att få ta ett gruppfoto... Kommer ju ha med både APS kamera och DV kamera...

Kommer du ha direktuppkoppling mellan kameran och din ftpserver? Jag menar så man kan tanka ner videos på sig själv live när man står på kryssningen och blir filmad ;-P

Har du (eller nån annan) hört något mer om efter festen på sturecompagniet... vi tänkte ta 06.15 tåget hem på lördagmorgonen, direkt efter den d.v.s, slipper man hotell och så

/martin

Old Post Dec-02-2002 23:05  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by sipowitz

Har du (eller nån annan) hört något mer om efter festen på sturecompagniet... vi tänkte ta 06.15 tåget hem på lördagmorgonen, direkt efter den d.v.s, slipper man hotell och så

/martin

Bra jobbat där!!! Snacka om att här ska det festas!!

Old Post Dec-03-2002 12:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
spoider
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2002

Håller med där typ träffas vid 22.00 23.00 låter helt kanon jag bara längtar nu !!

Old Post Dec-05-2002 00:23  Sweden
Click Here to See the Profile for spoider Click here to Send spoider a Private Message Add spoider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

NU har jag lagt upp en liten nätt sida där man kan se vart jag tycker vi ska ses för dit kan alla hitta och att det är lite lugnare där och som visar lite bilder hur vissa däck ser ut.

>>>KLICKA HÄR<<<

Old Post Dec-05-2002 18:14  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

yeah!

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
NU har jag lagt upp en liten nätt sida där man kan se vart jag tycker vi ska ses för dit kan alla hitta och att det är lite lugnare där och som visar lite bilder hur vissa däck ser ut.

>>>KLICKA HÄR<<<

Wow vilken klippa du är alltså - bra jobbat!

Kommer lätt printa ut dessa bilder så man hittar.

/martin

Old Post Dec-05-2002 18:52  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Re: yeah!

quote:
Originally posted by sipowitz
Kommer lätt printa ut dessa bilder så man hittar.

/martin
Har fixat upp orginal kartan som är lite bättre att printa ut... >>KLICKA HÄR<<

Som du nämde i en annan tråd så skulle ju det gå att ses innan för dom som vill och har bokat till buffén... Då kan man ju föslagsvis mötas utanför ingången till den vid 20.15 typ
Det kommer va as mycke folk som kommer köa in där, det brukar det vara... och nu är det ju fullbokat även på buffén... dock är det inte bordsplacering på nåt vis

Ses om ett par dagar...

Old Post Dec-09-2002 17:56  Sweden
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Hrm, för ovanlighetens skull är det inte jag själv som håller i den här resan, utan jag lät en polare styra upp allt med biljetter och så.
Börjar ångra mig lite nu när jag inte kan få tag på honom, måste juh han min biljett... varför är ingen lika organiserad som ja?

Nu får han fan ta å ringa...

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Dec-11-2002 17:18  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Ahhh härligt... en till TASwe som bestämt sig för att hänga med

vitryss... funderar på en sak när jag tänker på dig dock...
läs till höger på denna sida
http://www.doghouseboys.com/mos.asp

Kommer du ta med dig champinjoner eller ?

GLÖM INTE TA MED ER LEGITIMATION Har vart med om att dom vart as griniga...

Old Post Dec-11-2002 19:22  Sweden
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Mina champinjoner?
Det var fan ett gjutet smeknamn för dem,

Nja, jag har en...plan,

Annars är jag mest rädd för att vi ska åka på massa house house, och åter house,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Dec-11-2002 20:51  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Nja, jag har en...plan,

hmmm vadå...som astt lämna det hemma typ?

quote:

Droger
Alla former av illegala droger är absolut förbjudna ombord. Att försöka ta med sig droger ombord är ett mycket allvarligt brott och likställt med smuggling till annat land. Vid ombordstigning kommer tullmyndigheten att ha specialutbildad personal och hundar att sköta bevakningen. Hundarna är tränade att reagera på lukt som har suttit i kläder, bagage etc i flera dagar. Blir någon påkommen att försöka ta med sig droger ombord kommer denna person inte med på kryssningen och blir överlämnad till polis.

Detta gör att det är extremt viktigt att du vet vad du har med dig ombord och inte accepterar att ta ombord någon annans bagage.

Personer som blir påkomna att använda, inneha eller överlåta droger ombord kommer att omhändertas och överlämnas till polismyndigheten, i värsta fall redan på finska sidan. Hemresan får man sedan ordna själv

kanske trots allt skulle va en bra ide med tnake på den säkerheten dom verkar ha.....har iofs inte stött på den in real life men jag kan tänka mig att dom har rätt bra säkerhet....rätta mig om jag har fel

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-11-2002 20:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Snart GÄLLER DET!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this old track from 2001 - 2003ish?? xxx - xxx (intro mix) [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHobbid -Trip (Trance Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:42.

Forum Rules: