Registered: Apr 2002
Va ska ni göra under de kommande högtiderna?
Jag snackar allhelgona å nyår va
nyår e värst....jag vill helst inte vara i sverige, men d lutar å d igen asså. snyft
ere ingen rolig fest på gång nånstans? nån som vet?
Oct-05-2002 16:18
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
allhelgona får se....e väl alltid nån fet fest nånstans...brukar ju va å bara välja å vraka
Nyår får jag se, antingen blire familjemiddagen hemma å sen lite chill med familjen osv, dvs lugn helg...eller så tar jag middagen å drar ut på nån fet fest efter...får se som sagt
men julen då, den firas ju på lite olika sätt dne med (även om de flesta kanske inte drar på fester osv)
batteries not included.
- dave
Oct-05-2002 17:00
dbl
Whitesun
vet inte ens om jag kommer att vara hemma på jul eller nyår.
kanske får sitta och vara militär ute på säve eller i berga
Oct-05-2002 18:11
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
För mig ser det inte ut som det blir nåt för Allhelgona (Halloween)
Man festar ju så mycke ändå
Nyår e ju alltis lite extra eftersom man fyller år då också... Så de blir la fest som vanligt hos mig eller hos kompis med hela gänget, mat, dricka, raketer, hångel, fylla, dansa, frysa... osv. ja ni vet hur det brukar bli...
Eller så drar jag ner till Malmö å bara softar... har släkt där kan man säga...
reveal, gaaaaaaaah :P tack?? hoho
steve.... oh ye, fyller du år på nyår? skojigt kan inte du ordna stor fest för allihopa eller nåt då?
mat, dricka, hångel, raketer å allt det.. hehe... ja, frysa hörde verkligen till.. hehe skratta när ja läste däh
Gylle, woohoooo.. Thailand?? soft! shit, när ska ja få åka dit?
det var ju inte liten stund du skulle va där heller
Vizay, eeh... på vilka sätt kan julen firas sa du?
Oct-06-2002 22:50
Vizay
immiNspired
tjae e väl egentligen två sätt med stora variationer...
ena e ju familjejulen...antingen som jag med hela släkten hemma å stort kalas osv eller bara med ens egna familj ensamma å myspys
sen finns de några få ensamma själar som tycker att det är roligare att dra sig ut å festa järnet på julafton men dom är inte så många
själv föredrar jag som sagt alternativ nummer 1 med stor släktmiddag, helt underbart
batteries not included.
- dave
Oct-06-2002 23:15
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
här sitter man och blir lite sugen på jul alltså
mmm, julmat, GRYMT fint...
Oct-06-2002 23:16
Vizay
immiNspired
jag tror att julen är min absoluta favorithögtid faktiskt, helt underbar.....å nej nu tänker jag inte bara på julklapparna...dom e fan minst viktiga för mei, får så lite iaf
men just hela julstämningen e ju så skön, tur att de e så kort kvar
batteries not included.
- dave
Oct-06-2002 23:18
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
nåt som däremot är "viktigt" är maten
Oct-06-2002 23:20
Glorie
Goodbye for now
vizay, va menar du? har du två familjer, fattar inte riktigt. hehe..... e inte alla tillsammans?
tyvärr kan inte ja fira jul riktigt som förr... när ja va liten var allt frid å fröjd, me hela familjen.. sen skildes föräldrarna samt mina kusiners föräldrar.. så d blev bara mammorna å barnen kvar... sen dog båda mor-föräldrarna i all hast sen börja mammorna (asså min mamma å hennes syster) bråka om arvet.. så nu e de bara ja, mamma å brorsan... inte att förglömma kissemissen...