Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Festsvar
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Festsvar

HÄR

här har ni vad som hände på senaste personal festen

Old Post Dec-14-2002 23:19  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

ha ha ja den där fick jag i mejlen i veckan.... så bra så sann om det hade funnits he he he

Old Post Dec-14-2002 23:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001
Thumbs up

Hahahaha!!!
Kuligt!!

Old Post Dec-14-2002 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking

Gryyyyymt braaaa hohohoho

exakt sånt här ja vill ha ju (roliga filer ja kan bränna till min pappa..) mer sånt tack

"knalla ett varv runt stan" hahahahhaa

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-15-2002 00:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Glorie
Gryyyyymt braaaa hohohoho

exakt sånt här ja vill ha ju (roliga filer ja kan bränna till min pappa..) mer sånt tack

"knalla ett varv runt stan" hahahahhaa

du skulle höra mitt mobilsvar... hel ballt..

Old Post Dec-15-2002 00:36  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Big Ears

på tal om mobilsvar.. hmm... förlänge sen på nätet fanns en massa mobilsvar typ som man kunde använda... nu när man söker på google.. så får man bara upp en sida typ å så har de dumma gubbarna gjort så att när man ska lyssna på klippet e det i usel kvalite. sen om man vill ha det får man betala...

ja hade länge "Seinfeld George's" Believe it or not, Im not home.. men folk lessna på att höra det dära.. hehehe...tog sån tid med.. hehe

nu letar ja nästintill desperat efter nya ljudklipp...
vet ni var man kan hitta såna? undrar

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-15-2002 18:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
på tal om mobilsvar.. hmm... förlänge sen på nätet fanns en massa mobilsvar typ som man kunde använda... nu när man söker på google.. så får man bara upp en sida typ å så har de dumma gubbarna gjort så att när man ska lyssna på klippet e det i usel kvalite. sen om man vill ha det får man betala...

ja hade länge "Seinfeld George's" Believe it or not, Im not home.. men folk lessna på att höra det dära.. hehehe...tog sån tid med.. hehe

nu letar ja nästintill desperat efter nya ljudklipp...
vet ni var man kan hitta såna? undrar

har ingen anning tyvärr

Old Post Dec-15-2002 18:52  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:

Själv har jag en inspelning från "MacGyver" och hans telefonsvarare.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-15-2002 21:15  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

muhahha
vad kul

det påminner mig på Kjell Ericsson's Pippirull med Dr. Alban på P3.... den är sååå jättegrymmt.... Tjena, det är Dr. Alban, stabil som fan

Old Post Dec-15-2002 22:40  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by ScuL

det påminner mig på Kjell Ericsson's Pippirull med Dr. Alban på P3.... den är sååå jättegrymmt.... Tjena, det är Dr. Alban, stabil som fan

lol lol!!!

Old Post Dec-15-2002 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Alban ringer Frälsningsarméen...

Kv>Frälsningsarméen
A>När kan jag borja?
Kv>Borja?
A>Jobbar hos frälsningsarméen..
Kv>Jå det går, den får du prater med en praktikant.

(Hon dirigerar samtal till praktikanten).

P>Hallå?
A>När kan jag borja?
P>Borja med vaddå?
A>Jobbar hos frälsningsarméen..

(Prakikanten förklarar lite och pratar om en massa skitsak)

A>Hur mycket ska jag tjänar?
P>Ingenting
A>Ingenting?
P>Ingenting!
A>Ni säger stora pengar.. Jag säger uppa hoppa
P>Det går inte..
A>Hej!

hehehe

Jag har hela CD-skiva

Old Post Dec-15-2002 22:55  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

hahaha pippirull e klassiker.....hade varenda klipp med dom på datorn men sen vart de hd-krash

dock tycker jag inte den här grejen va så jätterolig....iofs rätt skön under kareokedelen men annars va den som sagt ganska tråkig

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-15-2002 23:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Festsvar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback3rd Track in Nic Chagall set @ ASOT 350. Awesome tune! [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPush - "Strange World" (2000 Remake) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:59.

Forum Rules: