Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Va hände med TA?
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Va hände med TA?

Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??

Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar

Old Post Dec-12-2002 14:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Re: Va hände med TA?

quote:
Originally posted by Gaby
Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar

klart vi e

jo, du har rätt.. inte lika mycket trance snack längre...
och sen du nästan inte kom hit så har det typ slutat kommit party info.
det var ju du som postade mest

Old Post Dec-12-2002 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Satan (eek!) Re: Va hände med TA?

quote:
Originally posted by Gaby
Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??

sorry men det där låter ganska rått imo!

jag e ingen som bidrar me några trancerelaterade diskussioner precis och har inte hängt här så länge heller.. sen i oktober tror jag

att det inte postas partyinfo var å varannan dag beror väl som dbl sa att du (gaby) stod för många av de topicsen å så länge jag har hängt här har ja inte sett dig skriva så fasligt mycket, vilket ju är tråkigt såklart. (vet att det postades mycke såna trådar förut, även om ja inte varit aktiv här länge så har ja haft kollen på TA i långt över ett års tid. det räcker eg med att man "show some topics" från svunna tider ser man att det var mer topics från dig.

hmm, nåväl...ja sänker min stämma.. for now...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-12-2002 15:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Jag är benägen att hålla med Gaby.

Faktum är att det blivit mindre trance topics och mycket mycket mera orelaterade ämnen som glasstråden godistråden julmusttråden osv osv

Vissa topics som tex vad man önskar sig i julkalpp kan anses som intresant då en tråd som den speglar vad musik(Trance) intreserade människor vill ha vilket kan ge ider till andra på forumet om eventuela julkapps önskingar i musikväg eller dylikt

men trance och julmust har jag väldigt svårt att koppla ihop.

Klotterplanket var en bra ide, den blev som en underforum till svenskadelen var vi kunde prata strunt.

Old Post Dec-12-2002 15:34  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Även om jag bidrar med en hel del irrelevant skitsnack, så håller jag faktiskt med. Förut var det mer musiksnack och jag saknar verkligen all partyinfo som Gaby brukade posta.. Nu postas typ bara de riktigt stora festerna..

Old Post Dec-12-2002 15:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AC.
glasstråden godistråden julmusttråden

weee, mina trådar för att lätta upp stämningen kaxa inte med dom j/k

nä men allvar... det ÄR inte så jävla mkt fester i sverige... och det är rätt mkt trancerelaterade trådar tycker jag... 1/3 iaf

många frågor är ju redan diskuterade

det är inte varje dag som det händer nåt nytt på den svenska trancefronten, hade varit riktigt tråkigt om det bara var "vad lyssnar ni på"-tråden som folk postade i

vi delar alla ett gemensamt intresse nämligen trance, och så fort det kommer upp nåt som har med trance att göra så diskuteras det... detta hindrar inte att man talar om andra grejor under tiden som det inte händer nåt

Old Post Dec-12-2002 15:50 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

men gud...

själv tycker ja det är bättre att det är aktivitet<
just dom topicsen är ju alldeles underbara ju, märker man att det inte ska vara så stelt å strikt hållet till just trance....trancediskussioner pågår ändå i andra trådar!!!

Om man vill klanka ner på offtopicstrådar.. kan man lika gärna klanka ner på trådar som slutar med att politisk debatt uppstår!!! Snacket måste ju få gå som det vill i ett forum! öppna nya frågor osv...därför många trådar spårar ur så att säga...vilket är positivt enbart!

ALLA NI som inte uppskattar såna topics kan väl skiiita (grrrrrrrrr) i att läsa dom trådarna då å inte bry er om att svara i dom.. vi andra kanske tycker det är roligt att det överhuvudtaget skrivs...

morrrr

suck....

Trots att det är ett trancerelaterat forum, hur mycket kan man snacka om det eg? Om ni börjar läsa i andra forum, exempelvis olika engelska (australien, england, usa) kan ni få se att där minsann e väääldigt många trådar offtopics!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-12-2002 15:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

25 av 49 trådar som rörts de senaste 10 dagarna är trancerelaterade

Old Post Dec-12-2002 15:53 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by reveal
nä men allvar... det ÄR inte så jävla mkt fester i sverige... och det är rätt mkt trancerelaterade trådar tycker jag... 1/3 iaf

vi delar alla ett gemensamt intresse nämligen trance, och så fort det kommer upp nåt som har med trance att göra så diskuteras det... detta hindrar inte att man talar om andra grejor under tiden som det inte händer nåt

Mycket bra talat...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-12-2002 15:54  Sweden
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Ja använder dom andra forumen till de.
Ja tycker de e kul att vi kan snacka om vad som helst här inne.
Och om de e nån som vill prata om nån fest lr nått annat så ere väl bara att göra de.

Old Post Dec-12-2002 16:15  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

asså svenska delen är till för att samla alla svenskar på forumet på en plats där vi kan använda vårat eget språk...ja menar de finns produktion, dj, promo, vad heter låten å allt redan.....jag ser de olika språkdelarna som hemspråksdelar av chillouten....man kan snacka om lite vad som med folk som delar ens intresse å e ganska likasinnad som en själv

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-12-2002 21:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

KarateKid

Vizay, word up!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-12-2002 22:05  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Va hände med TA?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track in a Holden set [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackX3 vs Francis Goya - "The Guitar Song" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:39.

Forum Rules: