heeft iemand van de vos reynaerde gelezen
ik heb dadelijk schoolexamen, en we hebben de vragen gisteren mogen inzien maar ik kan geen anrtwoord verzinnen op de laatste vraag:
waarom vermoord reynaert iemand uit het volk wel, cuwaert bijvoorbeeld, en iemand van de adel/geestelijkheid niet, die verwond/pest hij alleen maar
ja dank je wel heb er maar iets van gemaakt nu, uitreksels helpen niet zoveel heb ik al meerdere gelezen, onze leraar vraag veel verder dan een uitreksel
Dec-18-2002 11:33
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Vroeger in mijn tijd LAZEN we de boeken gewoon
Dec-18-2002 17:58
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
maar in jou tijd was internet ook nog niet uitgevonden dus kon je geen uittreksels van het internet halen
Dec-18-2002 18:11
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by jploveparade
Vroeger in mijn tijd LAZEN we de boeken gewoon
In mijn tijd deden de meesten dat ook.
Helaas voor hen, want ik ging met één van de betere punten naar huis terwijl ik maar 6 van de 20 boeken had gelezen
Originally posted by Blik
maar in jou tijd was internet ook nog niet uitgevonden dus kon je geen uittreksels van het internet halen
Dat was de tijd van Commodore 64®
Dec-18-2002 18:30
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
nou kzal het wel ff uitleggen dan:
ongeveer 20 lessen uitleg gehad:
-uitleg over de middeleeuwen
-leraar vertelt verhaal karel ende elegast (zodat we dat zelf niet hoeven te lezen, voor de mensen die dachten dat ik het boek maar moest lezen )
-leraar vertelt over verhaal ferguut
-leraar vertelt over verhaal vande vos reynaerde
leerlingen krijgen schoolexamen over deze boeiende vertellingen van deze leraar
dag voor schoolexamen mogen de leerlingen het schoolexamen inzien (10 min) en gaat iedereen de vragen heel snel overschrijven en thuis proberen de antwoorden er bij te zoeken. ook mogen we tijden het examen het basisboek over literatuur bij de hand houden en de aantekeningen, dus ook de thuis gemaakte antwoorden
en op deze vraag kon ik dus geen antwoord vinden samen met de andere 50 leerlingen
dus ik dacht misschien zitten hier mensen die me kunnen helpen
hoe het is gegaan: ja de vragen had ik verwacht heb gewoon ingevuld wat ik de dag ervoor had bedacht
zal als ik mijn punt weet het vermelden voor de geinteresseerden
Dec-18-2002 20:16
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Dat was de tijd van Commodore 64®
ghehehehe, daar hebbik nog mee gewerkt toen ik op de basisschool in groep 3 zat woordjes en sommetjes....*zucht*
Dec-18-2002 23:20
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Optimus
ghehehehe, daar hebbik nog mee gewerkt toen ik op de basisschool in groep 3 zat woordjes en sommetjes....*zucht*
De tijd van Linda de Mol op Sky Channel, met He-man en de Transformers
Dec-18-2002 23:30
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
De tijd van Linda de Mol op Sky Channel, met He-man en de Transformers
de DJ Cat show, Wessel van Diepen die een top40programma op Sky Channel presenteerde, Veronica was toen nog een omroep op Nederland 2, RTL4 bestond nog niet eens, Pin Up Club op Veronica: