Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
|
|
|
| quote: | Originally posted by AC.
Fast de lägger ju inte riktigt ner.. bara byter concept lite.. |
Att köra stora events lite då o då är ju inte samma sak som att gå till MB varje måndag??? Men jag vet att grabbarna kommer tillbaka... MB som månadsklubb funkar aldrig...
|
|